تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۴۱
۰
plusresetminus
در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی علویان آمده است: خدایا تو شاهد باش که فقط رضایت تو را می‌خواهم و برای رضای تو حرکت می‌کنم که دین خود را یاری کنم.
خدایا تو شاهد باش که فقط رضایت تو را می‌خواهم
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» سردار شهید علي علويان در سال ۱۳۳۵ در شهرستان شهربابك به دنیا آمد و در روز ۲۶ مهرماه ۱۳۸۸ به همراه تعدادی از فرماندهان سپاه و سران و ریش سفیدان طوایف و عشایر در منطقه پیشین شهرستان سرباز در حادثه تروریسی و انتحاری گروهک ریگی به شهادت رسید.


 شهید علی علویان در وصیت‌نامه خود آورده است: 
خدایا تو شاهد باش که فقط رضایت تو را می‌خواهم و برای رضای تو حرکت می‌کنم که دین خود را یاری کنم، حال نمی‌دانم کی و کجا و چطور جان ناقابل مرا خواهی گرفت.

خدایا هرچه مصلحت دارید پیاده کن، فقط آرزو دارم زمانی که روح از کالبد تن جدا می‌شود. در راه دفاع از دین خدا و حیثیت و شرافت اسلامی و انقلابی و رو در روی کفار و میدان نبرد و کارزار با دشمنان اسلام باشد.

فریاد از شیطان و شیطان صفتان، مردم حزب الله مواظب باشید شیطان در دلتان و قلبتان و شیطان صفتان در صفوفتان راه پیدا نکند. مبادا دنیا مشغولتان کند، مبادا زن و فرزندان و محبت به آنها و مال و ثروت و مقام و پست و شهرت شما را مشغول کند.

انتهای خبر/ 
https://armanekerman.ir/vdceen8zejh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین