تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد:

امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۴۰۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: در ۱۳ ساعت گذشته نیروهای امدادی این جمعیت بیش از ۴۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.
امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۴۰۰ نفر آسیب‌دیده از سیل در استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی سازمان هلال‌احمر کرمان رضا فلاح عنوان کرد: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش‌هایی از استان کرمان، نیروهای امدادی این جمعیت به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در شش شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان‌های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین درگیر سیل شدند و تاکنون به بیش از ۴۰۰ نفر متاثر از سیل توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ خانوار در این شهرستان‌ها دچار حادثه شده‌اند، بیان کرد: شش خودروی گرفتار در سیل رهاسازی شد و تخلیه آب ۳۷ منزل مسکونی توسط هلال‌احمر انجام شده است.

رضا فلاح با اشاره به اینکه نیروهای هلال‌احمر تاکنون ۲۵ روستا را ارزیابی و به مردم آسیب‌دیده امدادرسانی کردند، همچنین ۱۵ نفر اسکان داده شدند، ادامه داد: تاکنون ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹  تیم و با ۱۹  دستگاه خودروی نجات، سبک و آمبولانس در مناطق حادثه‌دیده امدادرسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه در ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، 30 بسته آب معدنی، شش عدد فانوس و و والور در بین حادثه‌دیدگان توزیع شده است، گفت: عملیات امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در مناطق مذکور ادامه دارد. 
انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcfttdyjw6dmxa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما