کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فهرج خبر داد:

برگزاری یادواره ۵۰ شهید فهرج در هفته مقاومت

7 دی 1402 ساعت 19:43

فرمانده سپاه فهرج از برگزاری یادواره بزرگ شهدای این شهرستان در هفته مقاومت خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ صبح امروز جلسه هماهنگی و پشتیبانی برنامه‌های هفته مقاومت در محل فرمانداری و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این جلسه، از بصیرت، اخلاص و تواضع بعنوان سه شاخصه مهم سردار سلیمانی نام برد و بیان کرد: این سه شاخصه باعث شد حاج قاسم به مقام والای شهادت دست پیدا کند.
 
حسین سعیدنیا فرماندار فهرج نیز در این جلسه، با اشاره به آمادگی و همکاری مدیران ادارات به‌منظور برگزاری برنامه‌های هفته مقاومت، بر تکریم ویژه از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و مردم محور برگزاری برنامه‌های این هفته تأکید کرد.
 
همچنین حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در این جلسه، با تأکید بر حضور، مشارکت و پشتیبانی از برنامه‌های هفته مقاومت، از برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی خبر داد.
 
وی بر تکریم زوار شهید حاج‌قاسم در ورودی شهرستان، رسانه‌ای شدن تمامی برنامه‌های این هفته و فضاسازی محیطی سراسر شهرستان، متناسب با چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد.
 
گفتنی است در این جلسه، صادق زمانی مقدم جانشین سپاه فهرج از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، دیدار با خانواده شهدا و هم‌رزمان حاج قاسم، نواختن زنگ مقاومت، یادواره شهدای شهرستان، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، اجتماع پسران و دختران حاج قاسم، ازدواج آسان، برگزاری مسابقات ورزشی و … بعنوان اهم برنامه‌های هفته مقاومت در فهرج نام برد.

منبع: دارالوحدت فهرج

انتهای خبر/فهرج


کد مطلب: 138034

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/138034/برگزاری-یادواره-۵۰-شهید-فهرج-هفته-مقاومت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir