تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
۰
plusresetminus
این هفته قبرستان ها در بردسیر آبادتر شدند و مردم شهر بی تفاوت از این همه مصیبت، متاسفانه مرگ را برای همسایه می پندارند.
هفته سیاه کرونایی در بردسیر/ ابتلا ۱۹۸ نفر و مرگ ۸ نفر دیگر
به گزارش راه آرمان، طبق آمار مرکز بهداشت، طی هفته گذشته، ۱۹۸ بیمار جدید در بردسیر شناسایی و ۴۲ نفر در بیمارستان بستری شدند و متاسفانه ۸ نفر از شهروندان بردسیری جان خود را به خاطر این بیماری از دست دادند.

عجیب است که چشمانمان به از دست دادن اطرافیان و آشنایان عادت کرده است درحالی که با یک حساب سرانگشتی می توانیم تعداد دوستان و اقوامی را که در اثر این بیماری از دست داده ایم شماره کنیم و به خود بگوییم شاید نفر بعدی من باشم!
   
افرادی که وضعیت بحران را جدی نمی گیرند و شیوه نامه ها را درهرجایگاهی که هستند رعایت نمی کنند علاوه بر انتشار بیشتر بیماری در شهرستان، حق الناس بر گردن می گیرند.

اگر کف خیابانها و زندگی عادی سطح شهر را نگاه کنید، وضعیت از نگاه خیلی از افراد عادی است، غافل از اینکه در بخش های کووید و بخش مراقبت های ویژه بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی ، چه می گذرد و غافل از اینکه تعداد زیادی هم اکنون با علائم بیماری در خانه ها دوران بیماری خود را طی می کنند. 

شهرستان بردسیر به دلیل آب و هوای سرد و کوهستانی و وجود گردشگاه های متعدد و متنوع، در روزهای تعطیل میزبان جمعیت زیادی از خانواده هایی است که فکر می کنند کرونا در زیر سایه های درختان و مناطق روستایی و ییلاقی حضور ندارد و پایش برای رسیدن به‌ مناطق کوهستانی لنگ است!

اگر کمی به جمعیت تازه ملحق شده به قبرستان شهرمان توجه کنیم شاید در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به سلامتی خود، خانواده و جامعه کمک کنیم و به ندای هل من ناصر ینصرنی این روزهای مدافعان سلامت شهرستان و کل کشور پاسخ مثبت دهیم.

انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdccisqso2bqix8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما