کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

شوک قیمت زمین در راور

19 شهريور 1400 ساعت 9:07

جهش های مکرر قیمت زمین و مسکن طی سه سال اخیر شوک جدیدی برای جوانان راوری به همراه داشته است و با وجود قیمت های افسار گسیخته مسکن هیچ جوان راوری قادر به تشکیل خانواده نمی‌باشد.


به گزارش "راه آرمان"؛ قیمت زمین در شهرستان راور در سال های اخیر به واسطه دلالان، سر به فلک کشیده و متاسفانه برخی از مسئولین راور برای ثابت نگه داشتن این معضل بزرگ هیچ تصمیمی اتخاذ نکردند.

گرچه افزایش وام خرید مسکن می‌تواند اتفاق خوبی برای جوانان راوری باشد اما به همان نسبت واسطه های ملکی به دلیل منافع خود مخالف پایین آمدن قیمت ملک بوده و شوک دیگری به قیمت ها وارد می‌کنند.

اکنون باید مسئولین و کارشناسان بازار مالی شهرستان راور با هم اندیشی خود به فکر راهکاری باشند تا بتوانند دست دلالان و واسطه های ملکی را از این شهرستان کوتاه کرده و قیمت ثابتی را برای هر نقطه ای از این شهرستان مشخص کنند تا آرامش به بازار خرید و فروش زمین و مسکن برگردد.

در پایان جای بسی تامل است که با کمک مسئولین و کارشناسان، ستاد تنظیم بازار مسکن در شهرستان راور ایجاد گردد و نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان عضوی از این ستاد بر بازار خرید و فروش زمین و مسکن در شهرستان راور نظارت تا آرامش بر بازار مسکن راور حکم فرما شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 121278

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/121278/شوک-قیمت-زمین-راور

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir