تاریخ انتشار :شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
۰
plusresetminus
بیش از دو ماه از معرفی شهردار پیشنهادی از سوی شورای شهر فهرج به مراجع ذیصلاح گذشته و کماکان شهروندان چشم انتظار مشخص شدن دهمین شهردار تاریخ این شهر هستند.
مردم فهرج چشم انتظار معرفی دهمین شهردار تاریخ این شهر
به گزارش راه آرمان؛ با گذشت بیش از 2 ماه از معرفی شهردار پیشنهادی شهر فهرج از سوی اعضای شورا اما وضعیت کرسی شهرداری نامعلوم و شهروندان کماکان چشم انتظار مشخص شدن دهمین شهردار تاریخ این شهر هستند.

این در حالی است که استاندار کرمان بر تعیین تکلیف انتخاب شهرداران حداکثر تا یک ماه آینده تأکید داشته لیکن هنوز سرنوشت انتخاب شهردار فهرج روشن و مشخص نیست.

از جلسه با موسی غضنفرآبادی نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی تا برگزاری جسله با روسای ادارت و همچنین بانوان نشان می دهد اعضای شورای شهر دوره ششم برای رفع مشکلات مردم عزمی جدی دارند.

فهرج طی سال های اخیر در زمینه فعالیت های عمرانی نسبت به سایر شهرهای شرق استان عملکرد ضعیف تری داشته و به جز آسفالت چندین خیابان و جدول کشی برخی نقاط، کارکرد مثبت دیگری که مورد رضایت شهروندان باشد را نمی توان نام برد.

یکی از ضعف ها در دوره قبل انتخاب 2 شهردار طی مدت زمان 4 ساله بود که همین امر موجب شد چندین ماه امورات شهرداری توسط سرپرست اداره و کلی وقت برای خدمت به مردم هدر برود.

با گذشت قریب به 3 ماه از روی کار آمدن اعضای دوره ششم کار انتخاب شهردار در آغازین روزهای فعالیت با برگزاری جلسات مستمر انجام و نهایتا یدالله جهان آبادی با 4 رأی موافق و یک رای مخالف برای تصدی سمت شهردار از سوی اعضای شورای شهر به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

حال امروز با گذشت بیش از 2 ماه از معرفی شهردار منتخب شورای شهر هنوز وضعیت وی برای تصدی سمت شهردار نامشخص است و از طرفی زمان برای خدمت به شهروندان فهرجی در حال اتلاف است.

مطمئنا اعضای شورای شهر بر این نکته واقف هستند که شتاب گرفتن مسائل مربوط به عمران شهری منوط به مشخص شدن هر چه سریعتر شهردار جدید است تا وی با در دست گرفتن امورات محوله نقش تعیین کننده در انجام فعالیت های پیش رو داشته باشد.

توجه به گسترش فضای سبز، ایجاد اماکن تفریحی، ایجاد المان های زیبای شهری در میادین، استمرار آسفالت معابر و ... از جمله مواردی است که باید مورد توجه شهردار جدید قرار بگیرد تا به نوعی عقب ماندگی های این شهر جبران شود.

از طرفی کارخانه آسفالت شهرداری فهرج نیز که دوره قبل افتتاح و به بهره برداری رسید ظرفیتی بس عظیم تلقی می شود که می تواند شهردار جدید را در اجرای برنامه های خود یاری دهد تا با استفاده از تمام امکانات، شاهد پیشرفت و روزهای امیدوارکننده در بطن شهر فهرج باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcciiqse2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما