کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

فاضلاب شهری، معضل ناتمام شهر زرند

20 آذر 1400 ساعت 15:44

اجرای فاضلاب شهری دیگر دغدغه ی خیلی از همشهریانمان است، وقتی پای درد و دل انها می نشینیم همه از اجرای نامناسب آن گله مندند.


به گزارش راه آرمان، مدتی است که هر زمان در شهر قدم می زنیم دیگر خبری از شهر زیبا و تمیز زرند نیست و همه جا یا در حال حفاری برای پروژه اجرای فاضلاب شهری است و یا اگر کار پروژه فاضلاب شهری به اتمام رسیده با تصویر نه چندان مناسب بعد از آن مواجه هستیم.

اجرای فاضلاب شهری دغدغه بسیاری از همشهریانمان است، وقتی پای درد و دل آنها می نشینیم همه از اجرای نامناسب آن گله مند هستند.

آسیب رسیدن به وسایل نقلیه، تخریب و ترمیم غیراصولی کوچه و خیابان ها و به تازگی خسارت های جانی ناشی از اجرای طرح فاضلاب شهری هم به مشکلات قبلی مردم شریف زرند اضافه کرده است.

در کنار تمامی این آسیب ها و مشکلات ناشی از اجرای این پروژه باید طولانی شدن زمان اجرای آن را هم افزود؛ در برخی کوچه اجرای این طرح از یک ماه هم گذشته و عبور و مرور را برای اهالی سخت و در برخی مواقع غیر ممکن کرده است.

اجرای طرح فاضلاب شهری بحرانی مثال زدنی را در زمستان ایجاد کرده، با بارش اندکی باران شاهد فرورفتگی های فراوانی از سطح شهر هستیم، در باران پاییزی چند وقت پیش شاهد آسیب رسیدن به برخی از وسایل نقلیه در شهر بودیم، به هر خیابانی که سر بزنیم فرو رفتگی دارد. مشکلات عبور و مرور، آسیب رسیدن به وسایل نقلیه، افزایش سرقت و ... به کنار، با مشکلات جانی ناشی از آن چه باید کرد؟

تا چه زمانی باید خبر از دست دادن همشهریانمان را در اثر بی احتیاطی ماشین آلات اجرای طرح فاضلاب شهری را بشنویم و دم نزنیم؟

مردم شریف و صبور شهرستان زرند همچون گذشته با مشکلات کنار می آیند اما جای آن نرسیده که مسئولین شهرستان چاره ای بیاندیشند؟ مردم تا کی باید تحمل کنند؟

امروز اما همان روزی است که از قدیم گفته اند کارد به استخوان مردم زرند رسیده است، تا چه زمان تحمل؟ مسئولین شهر، امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و همه  کسانی که دستتان به جایی می رسد به فکر مردم زرند باشید و هر چه سریعتر چاره ای بیاندیشید.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 123192

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/123192/فاضلاب-شهری-معضل-ناتمام-شهر-زرند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir