تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۶
۰
plusresetminus
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فراملی و فرا منطقه ای بود و مردم منطقه مدیون رشادتهای این بزرگ مرد هستند.
شهید سلیمانی شخصیتی ملی و فرا منطقه ای
به گزارش ؛راه آرمان؛  ترامپ جنایتکار با ترور شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی قلب مقام معظم رهبری ، مردم ایران اسلامی ، مردم مظلوم منطقه و آزادی خواهان جهان را به درد آورد و مالک اشتر زمان ، شیر مرد دیار کریمان، موثرترین شخصیت تاثیر گذار جهان اسلام را با حرکتی ناجوانمردانه به شهادت رساند و مردم مظلوم منطقه را داغدار نمود.

شخصیتی بی نظیر که با فرماندهی و مدیریت عالی خود منطقه را از دست داعش ، گروهای تکفیری و تجزیه نجات داد و نقش بی بدیلی در امنیت جمهوری اسلامی ایران داشت و باعث گسترش نفوذ منطقه ای ایران عزیزمان شد و یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی را به وجود آورد .
 
شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی فراملی و فرا منطقه ای بود و مردم منطقه مدیون رشادتهای این بزرگ مرد هستند.

لذا به فرموده مقام معظم رهبری انتقامی سخت در انتظار آمران و عاملان این ترور ناجوانمرادنه است .

انتقام خون شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مطالبه مقام معظم رهبری ، مردم بزرگ و نجیب جمهوری اسلامی ، مردم مظلوم منطقه و آزادیخواهان جهان است و این مطالبه ای به حق است که همه خواهان این انتقام سخت هستند.

انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه است که به یاری خداوند متعال این امر مهم محقق خواهد شد .

خون بهای این شهید بزرگوار باید انتقامی سخت و بزرگ باشد تا باعث تسکین گوشه ای از آلام و دردهای مردم منطقه شود .

مردم عزیز ایران اسلامی بی صبرانه منتظر انتقام خون به ناحق ریخته این شهید گرانسنگ هستد، منتظر روزی هستند که از آمران و عاملان شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام گرفته شود .

مطالبه انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران اسلامی و سراسر منطقه فراگیر شده است .

هر چند این را هم می دانیم که خون این شهید بزرگ برنده تر از زمان حیات دنیوی شان است .

پیروزی های بزرگی که اخیرا در منطقه رقم خورد حاصل خون این شهید سعید است و محور مقاومت در حال حاضر در بالاترین حد قدرت و توانمندی قرار دارد و یوم یوم انتقام است.

اعتقاد راسخ و رجا واثق داریم که خون حاج قاسم سلیمانی دامان مستکبران جهان ، آمران و عاملان شهادتش را خواهد گرفت و به بدترین شکل ممکن از صفحه روزگار محو خواهند شد و آنچه باقی خواهد ماند و محو نخواهد شد یاد و خاطره این شهید بزرگ است.

ما اعتقاد داریم علاوه بر انتقامی که ان شاالله محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی خواهد گرفت ، انتقام اصلی را این شهید عزیز با رجعت خود در رکاب آقا امام زمان (عج) خواهد گرفت .
یادداشت از میثم آبدری

انتهای پیام/تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdchixnzq23nimd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما