تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱
۰
plusresetminus
سالهاست جاده ریگان به نرماشیر تبدیل به قتلگاه مردم این خطه شده است و هر روز مردم شاهد از دست دادن عزیزنشان در جاده هستد.
مرگ، داستان تکراری جاده ریگان-نرماشیر
 به گزارش راه آرمان، مسئولین استان و شهرستان ریگان از خواب غفلت بیدار شوید روز قیامت باید جوابگوی مردم شریف و نجیب و داغدار ریگانی باشید.این روزها جاده ی نرماشیر_ریگان، جان بسیاری از جوانان این شهرستان را گرفته است.

کمتر از یک ماه جان ۸جوان را گرفته و خانواده ها و جامعه ی شهرستان را داغدار کرده است.جوانانی که در کار خود نخبه بودند و جامعه به آن ها نیاز داشت.

مسئولین محترم شهرستان هم از زیر مسئولیت شانه خالی می‌کنند و توپ را در زمین یکدیگر پرتاب می‌کنند.

این جاده، جاده ی ترانزیتی و بین المللی است،جاده ای متصل به بندر چابهار است و روزانه تعداد زیادی کامیون بار های کل کشور را از این مسیر ترانزیت می شود.

همه ی مردم خواهان دوبانده شدن این جاده هستند، اما مسئولان فقط جواب می‌دهند که بودجه ی لازم را نداریم.

در این جاده سوخت کش ،افغان کش تردد دارد و بخشی از تصادفات هم به موجب وجود آن هاست اما مشکل اصلی این جاده تک بانده بودن آن است.

همانطور که مستحضرید،این جاده ی تک بانده ی نرماشیر_ریگان،دارای شکستی های فراوانی است و خود این جاده هم بخشی از تصادفات است.

آقای فرماندار می‌گوید فقط ۲۰ کیلومتر از ۴۵ کیلومتر جاده ی مرگ مربوط به شهرستان ریگان است که به میزان ۱۰کیلومتر آسفالت و زیرسازی شده است.

نان آوران خانه در این جاده جان باختند،مسئولین عزیز قبل اینکه خانواده ای فرزندانش یتیم شوند کاری کنید.

همه ی مردم با ترس و وحشت که نفر بعدی خودشان باشند در این جاده تردد می‌کند. خواهشمندیم که هرچه سریع تر رسیدگی کنید.

انتهای پیام/ ریگان https://armanekerman.ir/vdcbwfb88rhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما