تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹
۰
plusresetminus
فاریاب قبل از انقلاب یک ده بوده است ،این ده فاقد هر گونه امکاناتی از جمله مسکن ،آب آشامیدنی،راه و جاده ،مدرسه،مرکز بهداشتی،شبکه تلفن همراه ،خدمات اینترنت و یا هر نوع امکانات برای گذران زندگی بوده است.
دهی که به برکت انقلاب شهرستان شد
به گزارش راه آرمان، در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم ،انقلابی که توانست طاغوت‌ و فساد را کنار بزند و 43سال همچون کوه استوار و محکم به راه خود ادامه داده است.
 
وقتی دستاوردهای انقلاب اسلامی را با قبل از انقلاب مقایسه می کنیم به این نتیجه می رسیم که این انقلاب شکوهمند چه خدماتی به مردم ایران اسلامی ارائه داده است،خدماتی که برکت پشتیبانی و حمایت خود مردم از نظام اسلامی محقق شده است،به برکت استقامت و پایداری که در این سالها داشته اند و شهدای عزیزی که از قبل انقلاب تا به الان تقدیم کرده اند.
 
 
اگر بخواهیم شهرستان کوچکی مثل فاریاب را که 400کیلومتراز مرکز استان فاصله دارد را  با قبل از انقلاب مقایسه کنیم به راحتی تغییرات و ثمرات انقلاب را لمس خواهیم کرد،فاریاب قبل از انقلاب یک ده بوده است ،این ده فاقد هر گونه امکاناتی از جمله مسکن ،آب آشامیدنی،راه و جاده ،مدرسه،مرکز بهداشتی،شبکه تلفن همراه ،خدمات اینترنت و یا هر نوع امکانات برای گذران زندگی بوده است.
 
به برکت انقلاب اسلامی این شهرستان بعد از انقلاب تغییرات بسیاری یافت از جمله راه ،مسکن مستحکم ،مدرسه ،خانه های بهداشت و تأسیس درمانگاهها و مراکز درمان بستر ،برخورداری از آب آشامیدنی سالم ،استقرار ادارات دولتی و خصوصی،بانک ها ،تلفن ، اینترنت و سایر امکانات رفاهی برای مردم ،همچنین باز پس گیری زمین های کشاورزی از خوانین زمان پهلوی و واگذاری آنها به مردم و هویت بخشیدن به مردم و توسعه کشاورزی به صورت مکانیزه و پیشرفته ،،ایجاد معادن و کارخانه های کرومیت ،سیلیس،طلا و شن و ماسه در شهرستان همه ی اینها به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.
 
با دو جاده ارتباطی که در حال احداث هست و فاریاب را به غرب استان کرمان ،شمال استان هرمزگان و استان فارس وصل می کند فاریاب شاهد پیشرفت های بیشتری خواهد بود .
 
شهرستان فاریاب بعد از انقلاب اسلامی با تأسیس مدارس و توسعه آموزش و تحصیل توانسته است نخبگان زیادی را در زمینه های مختلف تربیت کند و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاورد .
 
با شروع جنگ تحمیلی مردم ولایت مدار شهرستان فاریاب برای دفاع از مملکت خود بپا خواسته و به سوی جبهه های جنگ شتافتند و 82شهید از جمله سرداران شهید حسین تاجیک و موسی یوسف زاده را تقدیم این نظام و انقلاب کرده است،سردار شهید حسین تاجیک که مشهور به ناجی کربلای پنج است فرمانده لشکر 415ثارالله بود و یکی از نزدیکترین افراد به شهید سلیمانی و از دوستان ایشان بود ،علاوه بر این فاریاب آزادگان ،جانبازان و رزمندگان کثیری را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
 
اکنون که چهل و سومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد مردم این شهرستان همچون گذشته ولایتمدار و انقلابی مانده اند و در همه ی انتخابات ها ، راهپیمایی ها و مناسبت ها حضور حداکثری داشته اند.
 
ان شاءالله به برکت جمهوری اسلامی سایر کاستی ها و کمبود ها هم حل خواهد شد و روز به روز شاهد اقتدار کشور در همه زمینه ها خواهیم بود.

به قلم: مهدیه پناهی
انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcdko0f5yt0x56.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما