تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
۰
plusresetminus
گزارشی از یک تصویر ملی؛

چرا بهمن تماشایی شد؟

بهمن ایران اسلامی همیشه تماشایی و دیدنی است، و همه از هر قشر و سنی در این حماسه حضور دارند.
چرا بهمن تماشایی شد؟
به گزارش راه آرمان، چرا بهمن تماشایی؟ کافی است در میان راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن هرساله حاضر شوی و با انها به گفتگو بنشینی تا متوجه معنای این جمله بشوی.

پیرزن شاید ۸۰ ساله سرش را بالا میگیرد و می گوید چرا نباید می آمدم، تا همیشه پای انقلابمان می ایستیم.


کودک ۱۲ ساله ای که سربند یا حسین زده و پرچم ایران به دستش گرفته از حاج قاسم سلیمانی می گوید و اینکه رهرو راه اوست.



دختر و پسر جوانی که با پرچم های کوچک ایران خود را آراسته اند سخن نمی گویند اما از حضورشان در این راهپیمایی اظهار خرسندی می کنند.

کنار هر کدام که می ایستی از حضورشان با افتخار یاد می کنند، هیچ کدامشان به زور یا به اجبار نیامدند. در سخنانشان صلابتی است که می خواهند حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ همگان بکشاند.



بله بهمن ایران اسلامی همیشه تماشایی است، همیشه دیدنی است، همه هستند، از هر قشر و سن و درجه ای، همه یک کلامند، پشت انقلابمان ایستاده ایم که دشمن ذره ای گمان باطل نکند که دست کشیده ایم.

بیست و دوم بهمن ماه ، روزی باشکوه که ملت همیشه در صحنه این مرز و بوم ، مردمان شریف و آزاده‌ی ایران ، با دل هایی که مملو از امید و عشق به ولایت فقیه هستند ، به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور می یابند تا مبادا لحظه ای نعمت ولایت را که با نهضت قاطعانه روح الله به وقوع پیوست را فراموش کنند.

تا مبادا لحظه ای کفتاران تشنه به خون سربازان مان از ترس وحدت و یکپارچگی مان آسوده خاطر شوند.



راهپیمایی ای که مظهر اقتدار مردم و نمایشگر اراده و عزم ملت است و حضور در آن بیدادگر حیات تاریخی کشور و هدایت سرنوشت ایران به راه حق است .

چه بسا که دشمنان بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، همچنان در تکاپوی به تاریکی سپردن این نهضت و آن سال های رشادت و قیام های خونین مردم و امام هستند ، غافل از اینکه ما هم‌ صدا با سپهبد شهید مان ، ” حاج قاسم سلیمانی ” گوییم«ما ملت شهادتیم ! ما ملت امام حسینیم»


و همان طور که خمینی بت شکن می گفت« این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند ، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی هاست . ‎‏بریزید خون ها را ؛ زندگی ما دوام پیدا می کند . بکشید ما را ؛ ملت ما بیدارتر می شود.»

که با تمسک به قیام عاشورا ، مرگ با عزت را از زندگی با ذلت برتر می‌شماریم و با آرزوی دیرینه شهادت ، علیه دشمنان به راهپیمایی بر می‌خیزیم تا تداعی گر غیرت و شجاعت یک ملت ایرانی باشیم .

مهم ، زنده نگه داشتن یاد امام و شهدای این انقلاب است که برای جوان ایرانی ای که نهال پیروی از ولایت فقیه را در روح و جان خود می پروراند و به پاسداری از آرمان های ایثار و شهادت ، نوای ” لبیک یا خمینی ” ، ” لبیک یا خامنه ای ” را سر میدهد ، فرقی نمی کند که در این راهپیمایی ، با سیل جمعیت در خیابان ها همراه باشد یا به فرمان امامش در خط مقدم جبهه های خاک و خون یا که در جنگ نرم و فضای مجازی حضور یابد .

تصاویری را در ادامه می بینید که گوشه ای از بهمن تماشایی ۱۴۰۰ در شهرستان رفسنجان را به تصویر کشیده است:



انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcgxt9qxak9x74.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما