تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷
۰
plusresetminus
از همان ابتدای آغاز انقلاب اسلامی دشمنان دست به توطئه های زیاد زدند که نظام اسلامی را سرنگون نمایند و بحرانهایی زیادی ایجاد کردند و با رهبری امام خمینی از همه این موارد با موفقیت عبور کردیم.
عبور از بحران ها با درایت امام خمینی و سکان داری مقام معظم رهبری
به گزارش راه آرمان انقلاب شکوهمند اسلامی که با رهبری بی نظیر امام خمینی رحمت الله علیه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید، از همان ابتدای آغاز انقلاب اسلامی دشمنان دست به توطئه های زیاد زدند که نظام اسلامی را سرنگون کنند که در این راستا بحران های زیادی رابرای این انقلاب نوپا ایجاد کردند.

انقلاب اسلامی نوپا در ابتدایی راه سخت خود با غائله های مختلف از جمله کمله ، خلق عرب ، منافقین و حادثه طبس مواجه شد و ضربه های متعددی به انقلاب اسلامی وارد شد و شخصیت های بزرگ انقلاب از جمله شهید بهشتی ، شهید مطهری ، شهید مفتح ، شهید رجایی ، شهید باهنر و ...به شهادت رساندند و انقلاب را از این شخصیتهای مهم بی بهره کردند و اما انقلاب با رهبری خردمندانه و الهی امام خمینی رحمت الله علیه با صلابت از تمامی این غائله ها و شهادت بزرگان انقلاب به سلامت عبور دادند و خللی در روند و پیشرفت انقلاب ایجاد نشد و انقلاب مستحکم تر به راه خود ادامه داد.

انقلاب اسلامی بر تمامی توطئه ها پیروز شد و با تقدیم خون هزاران شهید ترور درخت انقلاب اسلامی آبیاری شد و این درخت با رشد زیادی در ریشه و شاخه برگهای خود مواجه شد.انقلاب اسلامی بیمه شد .

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی شکست سختی خوردند .آمریکای جنایتکار که نمی خواست به راحتی از منابع سرشار ایران دست بکشد، دشمنی های خود را ادامه داد تا بتواند با ساقط کردن این انقلاب سیطره خود را مجددا بر ایران احیا نماید.

بعد از شکست توطئه های مختلف با رهبری امام خمینی رحمت الله علیه ، آمریکای جنایتکار با وادار و تطمیع کردن صدام جنایتکار جنگ نابرابری را با ایران اسلامی در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ آغاز کرد که این انقلاب نوپا را ساقط نماید.


اما با هدایت و رهبری امام خمینی رحمت الله علیه و تشکیل بسیج مستضعفین و تقدیم ۲۳۰ هزار شهید دشمن شکست سختی متحمل شد و دفاع مقدس که یک تهدید بسیار بزرگ بود تبدیل به یک فرصت بزرگ شد و سرآغاز شکوفایی انقلاب اسلامی شد.

در نهایت انقلاب اسلامی بر همه دشمنیهای دشمنان خود در زمان حیات پر برکت امام خمینی رحمت الله علیه پیروز شد که این پیروزی ها مرهون رهبری ها و هدایت های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

با رحلت امام خمینی ، مقام معظم رهبری امامت و هدایت انقلاب را برعهده گرفتند .در ۳۳ سال رهبری مقام معظم رهبری ، دشمن که از برنامه های خود خصوصا در جنگ هشت ساله شکست خورده بود و نتوانست انقلاب را ساقط کند به دنبال محصور کردن انقلاب اسلامی در محدوده جغرافیای ایران اسلامی و از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

اما با هدایت الهی مقام معظم رهبری و سربازان جان برکف خود این راهبرد دشمن با شکست مواجه شد.

صدور انقلاب اسلامی انجام شد و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی با فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و محور مقاومت در منطقه شکل گرفت و برنامه های دشمن با شکست مواجه شد.

مقام معظم رهبری در جنگ اول خلیج فارس که بعضی از نماینده های مجلس بیان داشتند که جنگ جنگ اسلام وکفر است و به دنبال وارد کردند ایران اسلامی در جنگ اول خلیج فارس بودند ، که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ جنگ کفر با کفر است و ما وارد این جنگ نخواهیم شد و انقلاب را از این توطئه با سلامت عبور دادند.

در ۳۳ سال امامت مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی با دشمنی های زیاد مواجه شد و تمامی این دشمنی ها با شکست مواجه شد و انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی خود ادامه داد.مقام معظم رهبری توطئه داعش و گروه های تکفیری را با شکست مواجه نمود و انقلاب اسلامی را شکست ناپذیر کرد و انقلاب را به یک قدرت مهم منطقه ای و جهانی تبدیل کرد.

نقش رهبری و امامت امام رحمت الله و امام خامنه ای در این توطئه ها و دشمنی ها مشخص گردید.

انقلاب اسلامی جز تنها انقلابی های است که با این همه دشمنی مواجه شد و با رهبری های امامین انقلاب خود به پیروزی رسید.انقلاب بالنده و پیروز به راه خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdchvqnz-23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما