کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

سواد رسانه ای کسب و کار آنلاین را رونق می بخشد

20 خرداد 1401 ساعت 19:03

سواد رسانه ای در تجارت بستر لازم را جهت بهره وری و رونق اقتصادی فراهم می آورد.


به گزارش راه آرمان؛بیشترین کسب و کارهای امروزه از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد که از فضای مجازی می توانیم از بحث تجارت آن در زمینه اشتغال و کارآفرینی بهره ببریم و به عنوان فرصت بسیار خوبی تلقی می‌شود.
 
کسب و کارهای مجازی سود قابل توجهی در جامعه دارد و بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای برای فرد به راحتی می‌توان کسب و کار فعالی ایجاد کرد.
 
محصولی که شما به مصرف کننده ارائه می‌دهید قطعاً با فروش مجازی رونق می‌گیرد و لازمه آن داشتن سواد رسانه‌ای است که با این روش کار بسیار خوب و به صرفه پیش می‌رود.
 
از مزایای تجارت آنلاین در فضای مجازی بحث ایجاد اشتغال و کارآفرینی و در نهایت ایجاد درآمد و کسب و کار پر رونق است.
 
کاهش قابل توجه هزینه‌های اقتصادی از طریق کسب و کار در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و محصولات را از طریق شبکه‌های مجازی به پشتوانه سواد رسانه می‌توان به فروش رساند.
 
گسترش عدالت در بستر فضای مجازی از طریق سواد رسانه‌ای می‌تواند اثر بخشی ایجاد نماید و این اثر بخشی رونق اقتصادی را دو چندان می کند.
 
قدرت رسانه در تجارت می‌تواند در راستای عرضه و تقاضای بازار و مطالبات مردمی، مسیر را برای کسب و کار فراهم آورد.
 
هدر رفت زمان در فضای مجازی از معایب عدم سواد رسانه‌ای است که موجب پسرفت در فضای کسب و کار مجازی می‌شود، با اراده و کنترل فرد و همچنین خانواده قابل کنترل و مدیریت است و قدرت رسانه‌ای می‌تواند در زمینه ارتقاء بهره‌وری و ایجاد اقتصاد موفق و پایدار کمک نماید.
 
استفاده از فضای مجازی در حوزه کسب و کار آنلاین باید به سمت و سوی آموزش‌محوری پیش رود تا بتواند خروجی و بازخورد مناسبی در جهت رونق کسب و کار ایجاد نماید.
 
فضای مجازی تا جایی توانسته است که بیشتر مردم آن را در زندگی خود قرار داده اند و امورات خود را با آن انجام می دهند که این بیانگر پیشرفت تکنولوژی است.

در زندگی روزمره یکی از علل سریع تر انجام شدن کارها فضای مجازی است و در کسب و کارهای اقتصادی می تواند رونق بسیار خوب و مؤثری ایجاد نماید که این از عوامل پیشرفت تکنولوژی در بستر جامعه است.

سرمایه گذاران در کسب و کارهای اقتصادی خود جایی برای فضای مجازی در نظر گرفته اند تا بتوانند در اقتصاد و عرضه محصولات کارخانه ای یا صنعتی خود به مردم جهت امر تبلیغات زودبازده و پر سود بهره لازم و کافی را ببرند.

کسب و کار پر رونق از دیرباز مورد توجه همه عرضه کنندگان و تولیدکنندگان محصولات مختلف بوده است و این امر در جامعه امروزی به وسیله فضای مجازی و داشتن سواد رسانه ای ارتقاء بیشتری پیدا کرده است.

نویسنده: ساسان امیری

انتهای پیام/


کد مطلب: 127466

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/127466/سواد-رسانه-کسب-کار-آنلاین-رونق-می-بخشد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir