تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
۰
plusresetminus
زباله های سرگردان حکایت پیرمردهای کودن سیاست جاده صاف کن صهیونیست است که هرگاه بر جنگ رسانه ای بدون حاصل نتیجه شان می گذرد دچار سندرم خودشیفتگی می شوند و توئیت هایی از جنس کمپین منافقین ارسال می کنند.
زباله های سرگردان
به گزارش راه آرمان؛ چند روز است دو اتفاق متفاوت در کشور افتاده یکی ریزش ساختمان متروپل آبادان و دیگری اجرای سرود زیبای سلام فرمانده.هرکدام در جای خود.تحلیل خاص خود را دارد.

اما درباره حادثه اول انگار میراث شوم دولت روحانی و هم پیاله های آن دست از سر دولت انقلابی بر نمی دارد و مدام دولت فعلی را مقصر، و دنبال عملیات سنگین رسانه ای، و اجیر کردن زباله های سرگردان اصلاحات، که اکثریت آنان سهم به سزایی دروضعیت موجود دارند.

پیرمردهای کودن سیاست باز جاده صاف کن صهیونیست که هرگاه زمانی بر جنگ رسانه ای بدون حاصل نتیجه شان می گذرد دچار سندرم خودشیفتگی می شوند و توئیت هایی از جنس کمپین منافقین ارسال می کنند که اگرنمونه های تاسف بارش را برای نمونه بخواهیم ازاین قبیل است«محمد خاتمی» «آنگاه که حادثه ناشی از قصور و تقصیر افراد و یا نهادها باشد دردآورتر است؛ مردم آبادان در مقاومت حماسی در برابر تجاوزگران علیه ملت ما هزینه‌های سنگینی پرداختند.»

حسام الدین آشنا مشاور روحانی در دولت تدبیر و امید نیز با نمک پاشی بر زخم مردم داغدار آبادان در توئیتی نوشت: حتی باید مراقب جنازه ها هم بود که ناغافل به خارج فرار نکنند. عباس عبدی فعال اصلاحات و هم پیاله منافقین می گوید اگر شهاب سنگی بیاید و برخی کشته شوند مسئولیت متوجه حکومت نیست گرچه همدردی و جبران باید کرد. ولی در آوار متروپل مسئولیت مستقیم دارند چون مردم به واسطه نظارت نهادهای حقوق‌بگیر حکومتی در چنین سازه‌ای ساکن شده‌اند. از این حیث فراتر از همدردی باید عذرخواهی کرد، سکوت کردن که فاجعه است

مصطفی تاجزاده از محکومین فتنه 88 و از حامیان دولت روحانی نیز در مطلبی نوشت: چگونه توانستید مردمی ترین انقلاب را به جایی برسانید که می گویید مالک متروپل زیر آوار آن مرده است و افکارعمومی نمی پذیرد؟ چرا دروغ ممنوع را جدی نگرفتید تا اعتماد ملی فرونریزد و مشکلات یکجا بر سرتان آوار نشود؟ به ملت بازگردید شاید نجات یابید. تسلیت آبادان

محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس دهم که بارها اظهارات بدون سند مطرح کرده و سپس به دروغ بودن آن اعتراف کرده بود نیز در توئیتی نوشت: وقتی می‌خواهید جشن بگیرید نگاهی به تقویم بیاندازید مقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) نباشد، نگاهی هم به گوشه و کنار کشور بیاندازید مردم عزادار عزیزان از دست رفته شان نباشند.

این در حالی است که پروانه ساختمانی پروژه متروپل در تیرماه 96 و در دولت روحانی صادر شده است. در همان مقطعی که استاندار و فرماندار و دیگر مقامات مسئول همگی منتسب به جریان اصلاح طلب بودند. این در حالی است که این پروانه از نظر قانون نظام مهندسی ساختمان غیرقانونی بوده است.

شریعتی استاندار وقت خوزستان در مراسم افتتاحیه‌ی متروپل آبادان: دلهره ایجاد کردن برای سرمایه‌گذاران هیچ نفعی برای استان و منطقه و مردم نخواهد داشت و فرار سرمایه و تنگ دستی مردم را به دنبال دارد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار پرحاشیه خوزستان در دولت تدبیر و امید! که بعدها در اقدامی تأمل برانگیز از سوی روحانی به عنوان رئیس سازمان استاندارد کشور منصوب شد! در واکنش به مخالفت های فنی و کارشناسی درخصوص ساخت مجتمع متروپل آبادان گفته بود: «ساخت چنین ساختمان‌هایی کمک به بهبود و توسعه آبادان است»!

اما درباره موضوع دوم سرود سلام فرمانده با اجرای مداح اهل بیت حاج ابوذر روحی که در نوع خودش از اول انقلاب یک شاهکار است که همه هنرمندان عرصه موسیقی اصیل و سازندگان فاخر سرودها وحتی کسانی که هیچ ارتباطی بااین جنس کار را ندارد را متحیر کرده سرودی با مضامین بلند در باره امام عصر وسربازی در مکتب آن امام عزیز وهمچنین راههایی که انسان راخیلی سریع به این مقصود می رساند.

با ولایت مداری سربازی مثل بزرگ سرباز انقلاب حاج قاسم میرزا کوچک خان با کمترین امکانات و بدون در نظر گرفتن کمی سن مانند فهمیده و محمدی و بالا زادها تداعی کننده عشق حضور در جبهه توسط نوجوانان دهه پنجاهی و شصتی در دفاع مقدس و دفاع از حرم چقدر سخت است برای کسانی که جمعیت بالای ۱۰۰هزار نفری را در این پویش که حالا در نیجریه و کشمیر و خیلی بلاد اسلامی در حال تبدیل شدن به بزرگترین فستیوال سمفونیک اسلامی بدون بلیط و بدون مزاحمت شده.

چقدر سخت است که این زباله های اصلاحاتچی تحمل دیدن این همه عشق متراکم به امام زمان (عج) و ولایت را ندارند آنها که قند در دلشان ذوب می کردند برای عدم استقبال مردمی در آزادی وقتی با سیل مشتاقان این اثر فاخر با هر تیپ و قیافه و هر سلیقه ای مواجهه شدند دهانهای با حقد و غضب گشوده شده و دندان های با غیظ به هم فشرده شده فوران اراجیف را برای این اثر، و اینکه چرا در عزای مردم آبادان جشن گرفتید در شب شهادت امام صادق تقویم را ندیده چنین و چنان کردید.
این در حالی است این جماعت مغز زنگ خورده ،حامی دوچرخه سواری زنان، اردوهای مختلط دانشجویی، تبلیغ مشروب خوری،حمایت از سگ بازان هشتک نه به اعدام قاتلین و هزاران مسئله زشت بودند امروز به دریوزگی افتادند و جیغ منافق وارشان گوش فلک را کر کرده جماعت بی دردی که همیشه زحمتشان برای انقلاب بوده و آنچه از اینان دیده می شود زباله های سوخته رها شده سرگردانی هستند که فقط مسیر حرکت زلال آب را با اخلال مواجهه می کنند که با یک موج کوچک اثری از آنان نخواهد بود.

نویسنده: محسن سنجری

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdz50ffyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما