تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
۰
plusresetminus
اخیرا" طرحی به صلاح دید و یا احتمالا پیشنهاد مسئولان شرکت پخش و فرآورده های نفتی جنوب استان و یا استان کرمان برای مثلا جلوگیری از قاچاق سوخت در جنوب و شرق استان در حال اجراست که خون مردم را به شیشه و زندگی آنها را مختل کرده است.
طرحی برای جلوگیری از قاچاق سوخت که بد اجرا می شود
به گزارش "راه آرمان" طرح محدود سازی کارتهای بنزین در جنوب کرمان به ۳۰ لیتر در روز و ۱۵۰ لیتر بنزین آزاد در ماه با احتساب ۳۰‌لیتر در روز واقعا بسیار غیر کارشناسی بوده ، به طوری که علاوه بر مردم امروز در جلسه ی شورای اداری شهرستان کهنوج داد حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه محترم شهرستان کهنوج را هم در آورد.
 
 نبود زیر ساختهای لازم حمل و نقل عمومی در روستاها ، فاصله ی کشت و کار تا منزل ، فاصله ی زیاد تا مرکز استان کرمان و هرمزگان ، ضرورت انتقال بیماران و مراجعه به درمانگاههای مرکز استان صفوف طولانی هر روزه ی بنزین برای دریافت ۳۰ لیتر بنزین و هم‌ اینک بازگشایی مدارس و دانشگاهها و ضرورت تردد مسافت های طولانی معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید و طلاب ، زندگی مردم را با بحران مواجه کرده که علی رغم باز نشر صدای مردم توسط رسانه ها مسئولین شرکت نفت ککشان هم نمی گزد.
 
 بی خیالی مسئولان شرکت نفت در برابر این خواسته های به حق مردم باعث شد تا امام جمعه کهنوج شخصا" ورود کند و در جلسه ی شورای اداری شهرستان مستقیم مسئول شرکت نفت شهرستان کهنوج را خطاب قرار دهد
 
در این شرایط بحرانی که هر روز ضد انقلاب معیشت مردم را با تحریمهای اقتصادی و دارویی ظالمانه به گروگان گرفته و عمال داخلی و پیاده نظامهای آنها هر روز خواب آشفته ای برای کشور می بینند چه ضرورتی دارد که با تصمیم های ‌ناصواب و تافته ی جدا بافته ی شرکت نفت شهرستان های جنوبی و شرقی استان زمینه ی *قرار دادن مردم را در مقابل حکومت فراهم می کنید؟
 
 معمولا رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی و ائمه ی جمعه زمانی شخصا وارد گود می شوند ، که عمارها برای مطالبه گری نباشند یا فریادشان به جایی نرسد
 
اما مسئولان بی خیال که با کارشکنی و تصمیمات ناصواب قصد قرار دادن مردم را در مقابل حکومت دارند ، بدانند حرف و نصایح ائمه ی جمعه فصل الخطاب است و چنانچه این بساط ناکار آمدی و بی دردی خود را بر نچینند ، این موضوع با فرمان نمایندگان محترم ولی فقیه ابعاد تازه تری پیدا خواهد کرد.
 
 مردم همه گوش به فرمان نمایندگان ولی فقیه و پشت سر آنها کم کاری و ناکارآمدی و بی خیالی مدیرانی که سالهای سال در تمام دولتها کنگر خورده و لنگر انداخته و گوششان بدهکار احدالناسی نیست را بر نخواهند تابید.
 
 بنابراین از ادارات و نهادهای امنیتی و شورای تامین در خواست می شود صدای ائمه ی جمعه و مردم را بشنوید و تصمیمی مطابق با کل کشور بگیرید و نگذارید به خاطر ۴ نفر قانون شکن کل مردم شرق و جنوب استان کرمان تنبیه و به هرج بیفتند.


نویسنده:خدامراد میرآبادی

انتهای پیام/کیوان
https://armanekerman.ir/vdcceoqsi2bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما