تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱
۰
plusresetminus
کسانی که در جایگاه استیفای حق مردم بآامدید و برای آنان سمفونی مظلومیت می نوازید و فریاد گر داد مظلومین شدید، آن وقت باید شک به یقین تبدیل شود از نفوذ نفوذیان در بدنه هنر هفتم و دریغ از پاس داشت این نعمت که با لگدهای این جماعت دچار از هم پاشیدگی شده، آری وقتی جوکرهای دلقک باز از سفره مردم ارتزاق می کنند بدجور هوایی می شوند.
جوکرهای دلقک باز
به گزارش راه آرمان؛ طی  روزهای گذشته که کشور دچارآشوب ها و اغتشاشات توسط برخی جریانهای تابلو دار داخلی و دشمنان قسم خورده خارجی نظام شده بود به خوبی نشان داد این بار هم این جنس اقدامات خرابکارانه و تعرض به جان و مال مردم و بیت المال و حمله به نیروهای پلیس و مامورین امنیت برگ ننگین دیگری است برجنایات رذیلانه و بی رحمانه  این قماش داعشی مسلک که هنوز گلوله های سرب داغ داعش بر قلبشان فرو نرفته  که بدانند داعش چیست، سلاخی داعش هنوز بروجودشان لمس نشده و هنوز ناموسشان بین داعشی ها دست به دست نشده که درکی در ذهن زنگ خورده شان از تولید ناامنی به بهانه ولگردی های بی قید بندحاصل بشود.

از هنرمند نماهایی که آرزوی مرگ مسئولین را فریاد می کشند و یکی از عاملین اصلی دستور به آشوب و فتنه انگیزی اند.

از فوتبالیستی که فیش آب و برق او به اندازه سرانه برق یک روستا یا شهرک  است امروز صحنه گردان جنایات سنگینی در کف خیابانها شدند.

این جماعت آیا اشک های مادر شهید تبریزی را ندیدید و شرم وجود بی وجودتان را نگرفت، که حتی بعد از آن مجدد در آتش فتنه دمیدید و کسی از بین لشکر عمر سعدیتان فریاد برآورد این جماعت با دهه ۶۰و۷۰ فرق دارد اینها لشکریانی هستند که برای احقاق حقشان آمدند و چقدر زود رنگ عوض کردید از فریاد مهسا به جنگ باخدا رفتید و دم از جماعت خسارت دیده غارت شده توسط هم پیاله هایتان نزدید چرا مگر اینها ملت نیستند مگر جنس اینها با آنچه در ذهنتان دور می خورد چه فرقی دارد.

آیا فرزندان خردسال برخی از این شهدا و گریه های بی امان خواهر و برادرانشان را ندیدید که امروز از ظلم به میهن و مردم سخن می گویید لاف زنهای نامرد ولامُروت ها و لاتهای کوچه های خلوت و نانجیبان آلت دستهای آشکار به خون ملت ایران کارتان به جایی رسیده با عطسه های امثال مصی پولی نژاد عکس العمل نشان می دهید.

خناسان بی غیرت وقتی چادر از سر ناموس این مردم کشیدند چرا هشتک نزدید و دفاع نکردید، بزدلان مردنما غیرتتان را طعمه شغال کردید یا اصلاً در ادبیات حیات ننگتان این واژه نامفهوم است و معنای غریبی در دایره المعارف انسانیتان دارد.

بی وجودان نامسلمان قران و بیرق و پرچم کشورتان را دهها بار به آتش کشیدند گلوی فرزند این کشور را چاک دادند و خنجر حرمله وار در سینه جوان عزیز وخادم مردم کردند، شما بی وجودان در کدام طویله در حال بزمهای شبانه بودید که با دهان نجستان از غم وغصه مردمتان گفتید آیا این جوانهای رعنایی که شهید شدند اینها ملت نبودند.

شما در قاموستان ولگردان و اوباش را ملت می دانید و بی حیایی را پیوستن به مدرنیته می دانید، جلادان فانتزی مخفی شده در کت شلوارهای چسپان و کرواتهای آویزان شده همچون افسار درد شما چیست.

اصلاً می فهمید درد آدمهایی که برای دیدن شما فرسنگ ها راه را می پیمایند و دریغ از نیم توجهی به آنها مستان فستیوالهای صهیونیستی که با فریاد و هیاهوی آنان دم می گیرید و تویی که قبل از فریم گفتنت از پول همین مردم میلیاردر شدی آیا کسی نیست تو را حساب کشی کند که سالهاست چنبره بر برخی شبکه های ملی زده ای آقای برره به راستی چقدر شباهت به همان مردک کودن برره ای دارید شاید ایفای نقش در آن سریال واقعیت درونیت برای سالهای آتی بود که مخاطب را اماده دیدن آن کردید و تو که با بازی در گشت ارشاد عامل اصلی به بازی گرفتن گشت ارشاد شدی کمی از ولگردی پسرت از پول مردم هم در کانادا واروپا بگویید.

امروز درجایگاه استیفای حق مردم برامدید و برای آنان سمفونی مظلومیت می نوازید و فریاد گر داد مظلومین شدید و وای به حال کسانی که این یاغیان را تعارف به جشنواره فجری کنند که سرسوزنی به آن اعتقاد ندارید و حضور در سینمایی که کمترین ارادتی درباره آن ندارید کنند آن وقت باید شک به یقین تبدیل شود از نفوذ نفوذیان در بدنه هنر هفتم که جانیان را تعارف به این سفره پر درامد کرده اند و دریغ از پاس داشت این نعمت که با لگدهای این جماعت دچار از هم پاشیدگی شده، آری وقتی جوکرهای دلقک باز از سفره مردم ارتزاق می کنند بدجور هوایی می شوند.


نویسنده: تاج الدینی

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcjihevouqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما