کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

جماعت کفتار صفت با رویای براندازی از خون انسان های بیگناه ارتزاق می کند

9 مهر 1401 ساعت 10:41

مجاهدین خلق از یک سو، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان از سوی دیگر، کومله در غرب، جیش العدل(ظلم) از شرق همه با رویای براندازی، این جماعت کفتار صفت از خون انسان های بیگناه ارتزاق می‌کنند.


به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، وقتی فریادهای فروخفته و خون دل خوردن‌های چندصدساله ملت ایران، در سحرگاه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست و انقلاب به پیروزی رسید، خفاش‌صفتانی که تا آن روز، همه توان خود را به کار گرفته بودند تا نگذارند این رویای چندقرنه به تحقق برسد، بعد از سپیده‌دم فجر ۵۷ هم بیکار ننشستند و دور تازه‌ای از شرارت را برای خاموش‌کردن این شعله امید، آغاز کردند.

 
دشمنان قسم خرده انقلاب اسلامی ایران که به دنبال روزنه ای برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام بوده و هستند.
 
فتنه ای که در ۱۴ اسفند ۱۳۵۹ توسط بنی صدر و با میدان داری علنی سازمان منافقین با کشیدن برخی از مردم در تقابل با حکومت مردمی ایجاد کرد ، سبب رشد و نمو و بازپروری فتنه های بعدی با هدایت منافقین نقاب دار در به تقابل کشاندن برخی از مردم علیه نظام گردید.
 
فتنه ۱۴ اسفند ۱۳۵۹ ، بدعتی برای ایجاد فتنه ها و حوادث سال های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ شد و بعبارتی ریشه اینان در این بدعت طغیان علیه نظام اسلامی می باشد.
 
همانطور که می دانیم دشمن از وحدت شیعه و سنی به شدت واهمه دارد و چند سالی است که می خواهد با فتنه های گوناگون پیاده روی عظیم اربعین را به حاشیه بکشاند،در روز اربعین حسینی(ع)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار با دانشجویان نخبه کشور فرمودند: اربعین امسال باشکوه تر از همه سالهای خودش برگزار شد، حقاً و انصافاً چنین هم بود، بنا بر آماری که در رسانه ها منتشر شده است، بیش از ۲۱ میلیون شیفته و عاشق در راهپیمایی اربعین شرکت نمود.
 
زائران اربعین قلب های خود را به محبت علی و اولاد(علیهم السلام)گره زدند، و چنان اجتماع عظیم معرفتی را بعد از دو سال بیماری منحوس کرونا به راه انداختند که دشمن را شک زده کرد و این حضور میلیونی نشان داد حب اهل بیت(علیهم السلام) در جامعه اسلامی روز به روز در حال انتشار است.
 
دشمن زبون سعی نمود ایادی خود را به صف کند، ابتدا فتنه صدر را در کشور عراق راه اندازی کرد تا با این کار کشور عراق را نا امن و اربعین امسال را نیز با چالش رو برو کند، اما با درایت مرجعیت شیعی نقشه اول فتنه گران نقش بر آب شد.
 
دشمن که در نقشه اول خود شکست خرد، سعی نمود با ظرفیت رسانه ای خود اربعین و اجتماع او را به ناکار آمدی نظام گره بزند، نبود آب و امکانات و مشکلات تردد را و بوق کرنا کند و مردم را دلسرد نماید، اما با دارایت دولت کریمه بخوبی مشکل برطرف شد.
 
نه مشکل روادید بود، نه مشکل ماندن در عراق، نه گرمازدگی پنج میلیون ایرانی، عاشقان به دیدار معشوق خود در عراق شتافتند و جانهای خود را که مملو از محبت اهل بیت بود به صحنه آورند.
 
حالا یک سناریو بهتر از یک زن با مشخصات خاص( کرد و سنی)؛ شاید سوژه ای بهتر از این برای بر هم زدن اعتبار جمهوری اسلامی پیدا نمی شد، سریع دست به کار شدند، و جماعت کفتار صفت خود را با هم جمع کرد، سلطنت طلب، منافقین، درماندگان اصلاح طلب داخلی، وحوش تربیت شده داعش، پادوهای رسانه ای، همه و همه جمع شدند تا آن اجتماع عظیم معرفتی و تمدن ساز را به فراموشی بسپارند.
 
اما غافل از اینکه وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ، عکس سردار دلها آتش زدند و به دنبال بایکوت مکتب سردار سلیمانی بودند، اما چه شد؛ رئیس جمهور با بالا بردن عکس حاج قاسم سلیمانی در مجمع سازمان ملل به همه نشان داد، «چراغی را که ایزد بر فروزد، هر آنکس پف کند ریشش بسوزد.»
 
 مجاهدین خلق از یک سو، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان از سوی دیگر، کومله در غرب، جیش العدل(ظلم) از شرق همه با رویای براندازی این جماعت کفتار صفت از خون انسان های بیگناه ارتزاق می‌کنند که کشته شدن ۱۹نفر از هموطنانمان روز گذشته در زاهدان از نمونه های بارز خون آشامی این کفتار صفتان است. 
 
ایران در یک سال اخیر روی مدار رشد بنیادین اقتصادی با هم پیمانان خود قرار گرفته و آمریکا و اسراییل و عربستان و... با طراحی فتنه و اغتشاش به دنبال توقف این قطار که با سرعت پیشتاز است، هستند.
 
 دشمن درمانده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه حربه های خود را برای ضربه زدن به این نظام تست کرد و با شکست مواجه شد اینبار مسأله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و قطعا به‌دنبال آن می‌خواهد همه ارزش‌های دینی را زیر سوال ببرد.
 
جهاد تبیین یکی از تکالیف عینی مهم و ضروری همه آحاد جامعه است؛ تا بیان و نشر مطالب صحیح ، مانع از عملیات روانی دشمن در قلب حقایق و فریب افکار عمومی و زمینه همراه سازی در فتنه های بعدی شود.
 
 
 
انتهای پیام/پور حیدر


کد مطلب: 129807

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/129807/جماعت-کفتار-صفت-رویای-براندازی-خون-انسان-های-بیگناه-ارتزاق-می-کند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir