تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۲
۰
plusresetminus
امسال را منشا قرار می دهیم از روزی که زنان در ورزشگاه مشهد اسپره اشک آور خوردند، روزی که بحث صیغه در مشهد مجدد مطرح شد، وقایع کشور را رصد کنید قطعاً متحیر خواهید شد، اتفاقات مختلف با محوریت زنان در جامعه بروز کرد.
آثار فتنه شهریور را در انتخابات ۱۴۰۴، باید دید!
به گزارش راه آرمان؛ امید داریم اهل تحلیل، تدبیر و دانایی آنچه  می خواهم بیان کنم را به استهزا نگیرند فتنه را قبل  از اینها باید مورد مطالعه قرار داد خیلی دور نمی رویم هر چند ماجرا از دورترها نطفه گذاری شده است.

امسال را منشا قرار می دهیم از روزی که زنان در ورزشگاه مشهد اسپره اشک آور خوردند، روزی که بحث صیغه در مشهد مجدد مطرح شد، وقایع کشور را رصد کنید قطعاً متحیر خواهید شد!! اتفاقات مختلف با محوریت زنان در جامعه بروز کرد.

جشنواره کن و آن صحبت های کذایی امثال ترانه علیدوستی را به یاد دارید یا جایزه به فیلم ضد دینی و ایرانی عنکبوت مقدس با محوریت زهرا ابراهیمی، یا کمپین من و تو بازیگران ایرانی مخصوصاً با محوریت همین خانمی که سر پیری کشف حجاب کرده، یا آن ماجرای ساختگی اتوبوس بی آر تی و سپیده رشنو که معلوم نیست راست بود یا کاملاً صحنه سازی، یا اون ماجرای دخترمریضه گشت ارشاد و کلی اتفاق دیگر که ذکر همه انها در حوصله این بحث ما نیست همه نشانه وقوع یک فتنه با محوریت زنان بودند، هر چند اهل مطالعه و بصیرت بارها هشدار دادند ولی گوش شنوایی نبود راه حل بسیارو حتی التماس کردند ولی اتفاقی نیافتاد.

این ماجرا رسماً از آن نقاشی کذایی ققنوس فتنه گران در حصر و آن صورتی پوشیدن ها شروع شد، پروژه ای به نام ققنوس ایران یا همان انقلاب زنان در ایران این بار با مرحومه مهسا امینی فرصت را مناسب دید تا اقدامات خیابانی را رقم زند البته چاره ای هم نداشت موعد حزب الله تمام شده بود، مذاکرات به ضررش پیش می رفت، اوضاع خوبی هم در اوکراین نداشت هوا داشت سرد می شد و ایران هم با معاهده های مختلف و عضویت در سازمان های منطقه ای و فرامنطقه‌ای در حال مصون سازی اقتصادش از تحریم ها بود مرگ جریان لیبرال و فروپاشی هژومونی امپرالیسم جهانی محتمل بود پس باید کاری می کردند ولی پروژه ققنوس با مهسا امینی سوخت و از خاکسترش هم جز گرد و غباری زودگذر چیز دیگری باقی نخواهد ماند.

به یاد حرف شهید سلیمانی میزان فرصتی که در تهدیدها وجود داره در خود فرصت ها نیست پس این فتنه اتفاق مبارکی است اگر بتوانیم؛ الف: اصلاح ساختار گشت ارشاد، تمرکز روی واردات، طراحی، تولید و توزیع لباس و لوازم آرایشی، نظارت بیشتر بر افراد فعال در سینما و تلویزیون و صنعت مد و...، مطالبه گری از ۲۵ سازمانی که مسئول بحث فرهنگی در مورد حجاب و... هستند.

ب: نمی شود بچه های انقلابی ما در کف خیابان توسط اراذل اجیر شده و فریب خوردگان کتک بخورند ولی منافقین، صهیونیست ها، وهابی ها و... که هدایت مالی، فکری و رسانه‌ای و... فتنه گران را برعهده دارند در آسایش بسر ببرند، کمپ منافقین را باید جهنم کنیم و نقطه امنی برای عناصر صهیونیست در جهان باقی نگذاریم.

ج: نمی شود کشور ما در آشوب باشد ولی پایگاه های هدایت کننده فتنه در برخی از کشورهای همسایه در آرامش شب را صبح کنند و مزه موشک ها و حملات سایبری سنگین ما را نچشند.

د: رژیم صهیونیستی به عنوان سر این کژدم باید به شکل جدی مجازات شود و سرزمین های اشغالی تبدیل به جهنمی برای دشمنان شود.

ه: ضربه اصلی را ما از فضای مجازی ول و رها خوردیم باید این فضا سازماندهی شده و پلتفرم هایی که آتش بیار معرکه بودند چه ایرانی و خارجی چه با یک توییت چه با کمک به انتشار محتوا باید ساماندهی و مورد محاسبه قرار گیرند.

ز: فتنه فرصت مناسبی برای شناسایی لیدرها و شبکه های دشمن در داخل کشور است باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را کرده و ضربات مهلکی به مزدوران و سازمان های امنیتی دولت های متخاصم بزنیم.

مُرّ حرف اینکه یک هشدار هم بدهیم اگر اقدامات بالا صورت نگیرد هم چنان باید منتظر تکرار حوادث مشابه و به مراتب سخت تر  باشیم و همچنین اثرات سوء فتنه را در انتخابات ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ همچون سال ۸۸به عینه ببینیم.

نویسنده: منصور الهی

پایگاه خبری راه آرمان صرفا انتشار دهنده نظر نویسنده این یادداشت است.
انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcefo8z7jh8wvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین