تاریخ انتشار :جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶
۰
plusresetminus
کجایند هشتک پرا کنان حرام لقمه که برای جرم مرتکب نشدهی نظام درباره ی مهسا امینی ایران را کانون توجه یاغیان بافریاد به دروغ زن زندگی آزادی قرار دادند
وقتی جای شهید با جلاد عوض میشود

به گزارش راه آرمان
شهادت مظلومانه ۱۵نفر از هم وطنانمان ومجروحیت بیش از۲۱نفر از آنان گرچه خیلی جانسوز است.اما از کنارچند نکته به راحتی نمی توان گذر کرد.


نانجیبان وجلادان وتروریست های رسانه ای که طی ۴۰روز #مهسا امینی را باآتش بیاری معرکه ها وفریادهای همچون زبانه آتش در میدانها گرم نگه داشتند.


تاسف وتاثر از وجود نانجیبان جیره خور سعودی یهودی مسلک ،که برای سوخت موتور آشوب ،اینتر نشنال از ساعات اول این داغ سنگین دوباره جملات نحس پرتکرار(کار خودشان بوده را دست به دست کردند)که به روشنی پروژه ویژه جابجا کردن جای شهید باجلاد را عملیاتی کردند این در حالی است که داعش ونوچه های جلادش مسئولیت این جنایت را برعهده گرفتند.


کجایند هشتک پراکنان حرام لقمه که برای جرم مرتکب نشده نظام درباره مهسا امینی ،ایران را کانون توجه یاغیان، با فریاد به دروغ زن زندگی آزادی قرار دادند، که اکنون پس از ساعتها از این حادثه دستان پلیدشان بر روی گوشیهایشان حرکت نمی کند تا هشتک زن زندگی وشهادت را با تصویر فرزند شهید در آغوش مادر درحرم امن الهی در وقت نماز را توئیت بزنند.


خناسان متوهم زالو صفت صهیونیست زادگان، رقص وپایکوبی به راه انداختند وفریاد می زنند تازه شروع ماجراست وتو نوکر زاده نوکر صفت قطب نمای زندگی ننگینت را با سرفه های امثال رجوی ومصی علینژاد تنظیم می کنی،ننگ بر رفتار ناجوانمردتان که حیات موقتتان در عالم دنیارا با پست فطرتان عالم به اشتراک جنایت گذاشتید.


یاغیان شروع کننده فتنه مرجفون،لاتهای کوچه های خلوت،جانیان گم شده در آستین داعش، درون سینه شمابعید می دانم قلب فولادی هم باشد .که این چنین مهر سکوت رابرلب دوخته اید که صدای شیطانیتان برای اندک لحظه ای بلند نشد که ای نامرد تروریست، سلاح به دست ،به بچه پناه برده در پشت اسپیلت ،که در حالت عادی از صدای گلوله وحشت می کند ،شلیک ،وبعد تیر خلاص نمی زنند،که توی حرام زاده اورا نقش در خونش می کنی وبدتر از تو جماعت بی رحمی که طراح ترور بودند(بارمز مهسا)واکنون دم نزدند .


شریکان ورفیقان داعش هنر شما فقط در هشتک بازی درنه به اعدام ونه به انتقام شنیده می شودآنجایی که دوگانگی پوشک وموشک راه انداختید وزبان دنیا را با ورود نفوذیان پلید به این خاک باز کردید امروز قلمتان بشکند که یا ننوشتید یااگر نوشتید مشق داعش را مشق شب کردید.


نمی دانم آیا واقعاً شمابانیان وباعثان این فتنه بزرگ که در خون غلتیدن زن وکودک ونوجوان وجوان وپیر وخادم راندیدید واگردیدید وای به حالتان که دستانتان تامرفق در خون پاک این عزیزان آغشته شده وخداوند یقیناً رسوای عالمتان وخوار روزگارتان خواهد کرد.


واما شاهدان بین المللی وعروسکهای خیمه شب باز داخلی وهنر پیشگان بی بی سی وعنتر نشنال قاتل رسانه، گرچه داغ دار مرگ عزیزانمان هستیم ولی به خونهای ریخته شده در حرم منور احمد بن موسی،به داغ سنگین بر پیکر کودکان پدر ومادر از دست داده مطمئن باشید

انتقامتان را همین مردمی که ۴۰روز زندگیشان راتیره وتار کردید ومحل آموزش وتحصیل فرزندانشان را به مخاطره انداختید.چنان خواهند گرفت که اثری از دودمان شمادراین کره خاکی نخواهد بود.

✍️به قلم : محسن سنجری
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcf0xdy1w6dmma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما