تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۳
۰
plusresetminus
پدیدارشدن فضای مجازی و در دسترس همگانی بودن تلفن، مقارن شد با نسل دهه هشتادی ها و نودی ها؛ اما با اینکه این نسل پای اینترنت و فضای مجازی بزرگ شده و با عالم و دنیا ارتباط برقرار می کند؛ با بصیرت راه حق را از باطل می تواند تشخیص دهد.
بزرگ شدگان پای اینترنت و فضای مجازی، با بصیرت حق را از باطل تشخیص می دهند
به گزارش راه آرمان؛ ۱۳ آبان هرسال نمایش و جلوه گاه حضور میلیون ها دانش آموز در مبارزه با استکبار جهانی است، امسال حضور متفاوت این دانش آموزان را خواهیم داشت.
امروز دانش آموزان دهه هشتادی و نودی، همانند سال های قبل با حضور باشکوه خود در صحنه عهد خواهند بست که پای کار نظام می مانند و خواهند بود.

کمی که به عقب برگردیم می بینیم حدود ۲ ماه است که دشمنان قسم خورده ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری ایالات منافق و البته کوردلان داخلی با برنامه ریزی گسترده و با حمایت های همه جانبه استکبار جهانی، صحنه هایی از اغتشاشات را در کشورمان به وجود آوردند.
 

فعالیت رسانه های معاند در فضای مجازی علیه ایران

 
رسانه های استکبار جهانی که امروز در قالب فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای نابودی ایران را در دستور کار خود دارند و ایادی صهیونیسم کودک کش نیز آن ها را حمایت های مالی می کند؛ با بهانه فوت خانم مهسا امینی فرصت پیدا کردند تا بر اتش دشمنی خود علیه ایران بدمند.
بر اساس تبلیغات رسانه ای شان و ایجاد هیجان و هدایت احساسات پاک جوانان و نوجوانان به سمت ایجاد اغتشاش در کشور، چنان به دروغ پردازی رسانه ای در راستای نیل به اهداف شوم خود پرداختند که با گذشت این مدت زمان، نسل جوان و دانش آموز ایران با استفاده از ابزار بصیرت حالا می‌فهمد که دشمن کیست و دوست چه کسی است.
 

جنایتی که منجر به شهادت سه دانش آموز شد

 
در اتاق های فکر دشمن برنامه ریزی ها با بهره گیری از همه سیستم ها و شبکه های اجتماعی طراحی شده بود و هدف اول جامعه بانوان، جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بود و سپس اصناف و اقشار دیگر از جمله دانشجویان و دانش آموزان را آماج تبلیغات سوء خود با دروغ پردازی های رسانه ای، هدف قرار داده بودند.
در اینجا شبکه های مختلفی از ضد انقلاب در کنار هم قرار گرفته بودند که با فراخوان هایی برای دعوت جوانان در نقاط مختلف کشور زمینه های آشوب را در کشور فراهم کنند و در میان این ناآرامی ها، در جنایتی هولناک و شقاوت آمیز در امامزاده شاهچراغ شیراز، بار دیگر صفت خون ریزی خود را نشان دادند، جنایتی که شهادت سه دانش آموز را هم در کارنامه سیاه نظام استکباری ثبت کرد.
 

دانش آموزان ایران بهترین لقمه برای دشمنان دیو صفت

 
وضعیت و جایگاه شوم عوامل خائن در اغتشاشات اخیر مشخص و مبرهن است، آن ها قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند.
دشمنان و مستکبران عالم با توجه به جمعیتی که نوجوانان دهه هشتادی و دانش آموزان کشور ایران اسلامی دارد، بهترین لقمه را برای خود همین قشر تصور کرده است.
 

دکمه کام بک در اینترنت و سفر دانش آموزان به ۴۰ سال پیش

 
قشری که با فشردن دکمه ای در اینترنت می تواند به گذشته سفر کند و کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله و دوران دفاع مقدس را ببیند و پس از آن دوران سازندگی و تحصیل نوجوانان و جوانانی که امروز هر کدام دکتر، مهندس، معلم، وزیر، اقتصاددان، صنعتگر و… شده اند و کشور را به تنومندی رساندند ببینند.
 

دکمه کام بک در اینترنت ددمنشی ابرقدرت ها را فاش می‌کند

 
از طرفی ددمنشی دشمنان اسلام را هم نظاره کنند دشمنی هایی که با ترور دانشمندان، تحریم دارویی، تحریم اقتصادی و… همراه بوده و هنوز هم ضربه های دشمن به ایران تمام نشدنی است.
و آن وقت به یقین می فهمند که این کار، کار دشمن است و در اغتشاششات دست ابرقدرتان بزرگ مستکبر جهان در کار است تا ایران را تکه تکه کنند و به مقاصد شوم خود و نیز ذخایر و منابع خدادادی دست یابد و از طرفی قشر جوان را در راه اهداف متعالی ناکام بگذارند.
 

دانش آموز و دانشجویان پیش قراولان توسعه کشور ایران

 
آنان با سرچ کردن در اینترنت پی می برند که از ابتدای انقلاب اسلامی گرفته تا ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های علمی، المپیادهای جهانی علمی، ورزشی تا دیگر صحنه ها، همواره فرمان پیشران و پیش قراولانِ دفاع، توسعه علمی و عملی کشور به دست قشر دانش آموز و دانشجو بوده است.
 

درخشش بیش از پیش دانش آموزان در ۱۳ آبان و دشمن بمیرد از این حضور

 
۱۳ آبان در تاریخ ایران اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی، با نام دانش آموز و دانشجو گره خورده است و یادآور به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است، رویدادهای تاریخ سازی که نشان دهنده نقش این دو قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تا کنون است.
 
دانش آموزانی که هر جایی که انقلاب و کشور نیاز داشت حضور پیدا کرده اند، دیروز در مبارزه با دژخیمان رژیم پهلوی، دفاع از کشور و کیان اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس و امروز با حضور در اردوهای جهادی و کمک به آبادانی کشور و محرومیت زدایی و تحصیل علم و دانش و توسعه علم و فناوری ایران عزیز.
 

دانش آموزان دهه هشتادی و نودی اثبات کردند که می دانند

 
دانش آموزانی که ثابت کرده اند همواره بیش از آنچه می نمایند، می دانند و دشمنان نظام و انقلاب نمی توانند در ایجاد فاصله بین حضورشان در جبهه های حق علیه باطل تا امروز در صف بصیرت و آگاهی تاثیری بگذارند.
 

تقویت روحیه استکبارستیزی در دانش آموزان با قدرت هر چه تمام تر

دهه هشتادی و نودی ها با توکل بر ایمان به خدا و تقویت علم آموزی و تقویت باورهای دینی با قدرت هر چه تمام تر به جنگ با اهریمنان می روند و خیال خام دشمنان را به افسانه تعبیر خواهند کرد و به دشمن خواهند اموخت که ایران را اینگونه نپندارید که بی کس است از ابتدای پیروزی انقلاب همین دانش آموزان و قشر جوان و نوجوان بودند که در راه آرمان های انقلاب سینه سپر کردند و در جبهه های حق علیه باطل به خون غلطیدند و امروز بعد از گذشت چهار دهه این دانش آموزان هستند که با تقویت روحیه استکبارستیزی نخواهند گذاشت چنبره خونین دشمن بر کشور اسلامی ایران بیفتد و این کشور را غارت کند.
 
دهه هشتادی و نودی ها در روز ۱۳ آبان سال ۱۴۰۱ با حضوری گسترده و با دستانی گره کرده باز هم همانند ابتدای انقلاب اسلامی، به دشمنان نظام و انقلاب نشان خواهند داد و آنچه در توان دارند بر سر آمریکای جنایتکار و نظام استکباری فریاد خواهند زد.

یادداشت از: مریم رضایی
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcjiyevhuqetxz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما