تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲
۰
plusresetminus
تاریخ انقلاب‌ اسلامی ما به خوبی گویای این مطلب است که هر جا مردم تابع اوامر و تدابیر ولایت‌فقیه بوده‌اند دشمنان در فتنه ها و اهداف شیطانی خود متحمل شکست و زبونی شده‌اند و باید این مسیر و هدف تداوم یابد.
نقش مدبرانه ولایت فقیه در غلبه بر فتنه ها
به گزارش راه آرمان؛ انقلاب اسلامی از آغاز پیدایش تاکنون بحران های مختلفی را پشت سر گذاشته و دشمنان داخلی و خارجی برای نابودی نظام برخاسته از این انقلاب انواع توطئه ها را طراحی‌ و اجرا کرده اند.

روزهای ماندگار زیادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رقم خورد، هر چند بیشتر آن ها با سختی ها و خطرهایی به وجود آمد اما نقش کلیدی ولایت مطلقه فقیه در این ایام، مثال زدنی بود.

امروز دشمن با شناخت عمیق، دقیق و کارشناسی شده ستون خیمه انقلاب را مورد هدف قرار داده است اما آن چیزی که مشخص است تنها کسی که مثل امام خمینی (ره) در مقابل دشمن ایستاده رهبر معظم انقلاب هستند و دشمن به خوبی این موضوع را تشخیص داده است.

دشمنان انقلاب در فتنه اخیر، برای براندازی و فتنه بزرگ آمده و جامعه هدف آنان، جوانان زیر ۳۰ سال بوده که ساخت سلاح و چگونگی حمله به مراکز حساس را به آنها آموزش داده بودند.

دشمن در این فتنه با تمام قوای رسانه ای به میدان آمد و ۲۶۰ شبکه دنیا به صورت شبانه روزی حوادث رخ داده را با حداکثر بزرگنمایی، به صورت برعکس انعکاس دادند اگرچه از همان روزهای ابتدایی عموم مردم متوجه اهداف دایه های دلسوزتر از مادر شدند و صف خود را از دشمن جدا کردند اما برخی کورکورانه و بدون تحقیق پشت دشمن حرکت کردند با این حال بیانات رهبر انقلاب فصل الخطاب همه این جریانات شد و این بار هم شاهد شکست پروژه تجزیه بودیم.

هرچند که راه اندازی چنین فتنه هایی خساراتی را به دنبال دارد اما به فرموده رهبر انقلاب افراد از هم تمیز داده می شوند و دست آنها برای مردم رو می شود و در این میان شاید مردم بیش از پیش با ایثارگری های نیروهای امنیتی آشنا شدند که در جریان اغتشاشات اخیر از جان خود هم گذشتند.

پیروی از ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه ها واجب و نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی است و اگر این مهم در کنار مدد الهی، بسیج و تفکر بسیجی نبود نمی توانستیم بر توطئه جدید غلبه کنیم.

ریشه کنی این فتنه و توطئه بزرگ سال ۸۸ در سایه مدیریت هوشمندانه و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با پشتیبانی و حضور در صحنه مردم محقق شد.

تاریخ انقلاب‌ اسلامی ما به خوبی گویای این مطلب است که هر جا مردم تابع اوامر ولایت‌فقیه بوده‌اند دشمنان در اهداف شیطانی خود متحمل شکست و زبونی شده‌اند و باید این مسیر و هدف تداوم یابد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که تربیت یافته طراز انقلاب اسلامی فریب جنگ ادراکی و ترکیبی دشمن را نمی‌خورد چرا که از بستر انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس ما شهدایی مثل سردار دلها حاج قاسم، شهدای حرم و شهدای امنیت بزرگ و موجب عزت و افتخار کشورمان شدند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcaawn6i49nem1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما