کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

سکانس دل نگرانی سلبریتی ها، فقط برای اعدام قمه کشان و سر گردنه گیران

20 آذر 1401 ساعت 15:48

روی سخنم با کسانی است که در فضای مجازی هشتگ پراکنی می کنند؛ آیا دلتان برای آرشام، کیان، علی اصغر، آرتین بی سرپرست شده و برای جوانانی همچون روح الله عجمیان، آرمان علی وردی به درد نیامده؟! که برای اعدام مسببان این فجایع آه و فغان سرداده اید؟


به گزارش راه آرمان؛ عربده کشی فریادهای پی درپی بی شرف بی شرف،هجوم به خانه ی مردم ،دریدن گلوی نیروی حافظ  امنیت، آتش زدن نیروی امنیتی، واردآوردن ضربات چاقو بر سر بسیجی(شهیدحسین زینال زاده) جوری که دم چاقو برگردد، فروکردن چاقو در سینه کتف و...تیراندازی به سمت مردم، پرتاب نارنجک وکوکتل مولتوف، فحاشی، توهین، قرآن سوزی، زدن پاکبان،پرتاب سنگ برپیکر شهدا و... هزاران مورد دیگر که از هنجار شکنان مدعی مطالبه سرزده است، مصداق محاربه نیست پس چه نامی دارد؟

اگر اینها مصداق محاربه، بغی و یاغی گری نباشند، باید از جریان سلیبریتیزم داخلی  و برخی از پس مانده های کومله ها و منافقین پرسید؟ اعلام بفرمایند چه چیزی مصداق محاربه و اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی است.

اگر به قوانین جنگلی که شما در آن عربده مستی نه به اعدام، واقدام متقابل فریاد می زنید، واستوری #محسن شکاری رابارگذاری می کنید و  توماج ها را ترند می کنید و برای اعدامشان ناراحتی سوری می کنید، چرا برای شهدای امنیت سکوت کرده بودید و یا در برابر فاجعه شاه چراغ خفه خون گرفته بودید؟

آن نیمچه هنرپیشه(سحر ولدبیگی)ودیگران که دچار تپش قلب شدیدمی شوند وسردرد شدید به گفته خودشان می گیرندکه باخوردن هیچ مسکنی خوب نمی شوند وبا  احساس درد تصنعی، امروز وی و امثال این شخص هشتک پراکنی می کنند، چشمها و گوش هایشان از دیدن و شنیدن عزای خانواده های به شهادت رسیده کور و کر است.

آیا برای ۶۰شهید امنیت و کودکان شهیدی مثل آرشام،کیان،علی اصغروبرای جوانانی همچون روح الله عجمیان آرمان علی وردی،وکودک بی سرپرستی همچون آرتین به درد نیامد.

برای اشک های مادران، پدران، فرزندان و همسران شهدا چطور برای شهیدحمیدپور نوروز که واقعا غریب گیر آوردنش و ۲روز بعد از عروسی دخترش سلاخی اش کردند، دم از دم نزدید؟؟

شما چه موجودات کثیفی هستید که گزینشی سردرد می شوید و انتخابی تب می کنید و عربده و رگ بی غیرتیتان برای لات های قمه کش بیرون می زند و افسوس در این جسم به ظاهر انسانی شما پشیزی مهر محبت قرار ندارد که بدانید داغ فرزند و هموطن چیست.

شما که برای لات های قمه کش استوری غمبار و مهربان می گذارید، آن زنان شهیده در حرم شاهچراغ وآن افراد بیگناه در حادثه تروریستی ایذه هم وطن شما نبودند؟

که دریغ از یک ثانیه عوض کردن رنگ پروفایلتان و ابراز هم دردی با این خانوادها فقط نمک پاش خوبی برزخمهای شان بودید و همکار خوبی برای مدعیان حقوق بشر که راه به راه ایران را تحریم وتهدید کرده و مشوق امثال شما هستند، اگر به قوانین نانوشته جوخه های ترور غرب، امثال آمریکا وانگلیس، وفرانسه برگردید اعدام نمی کنند؟؟

آنها برای محارب در کسر ثانیه ای در خیابان تصمیم گیری می کنند و او را باضربات پی درپی گلوله از پا در می آورند، جورج فلوید امریکایی نبود انجا مهد ازادی نبود؟ جلیقه زردها انسان نیستند، زنانی که همه ساله به تجاوزات متعددد شکایت می کنند مردم نیستند؟؟ چرا حق ازادی بیان و دموکراسی و یا حتی سلبریتی هایشان یک کلمه در دفاع از انان نمی گویند؟؟ اما برای شما دایه مهربانتر شده و مرتب تشویقتان می کنند.

اگر استوریها وغم نامه های شیطانی شما نبود اراذل و اوباش اینقدر جسور نمی شدند،که در روز روشن باسلاح سرد و گرم به جان مردم بیفتند و آرامش وامنیت را از آنان سلب کنند،شما هم قهقهه مستانه تان گوش فلک را کر کند..وجاده صاف کن خوبی برای اقدامات وحشی گری مجدد آنان باشید.

البته این اقدام مقتدرانه قوه قضاییه است در برخورد با چنین وحوشی که جای تشکرو قدردانی دارد. که با اقدام شجاعانه خود ترس در وجود شما اراذل انداخته که به قول قدیمی ها داد پیش از چوب می زنید.

نویسنده: محسن سنجری

انتهای پیام/


کد مطلب: 131218

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/131218/سکانس-دل-نگرانی-سلبریتی-فقط-اعدام-قمه-کشان-سر-گردنه-گیران

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir