کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت:

سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بود

17 دی 1401 ساعت 15:33

سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و تلاش مضاعف برای خدمت به مردم، ساده زیستی،‌ اخلاص در رفتار و عمل، تقوا و تبعیت محض از ولایت فقیه در مکتب شهید سلیمانی بود.


به گزارش راه آرمان؛ حاج قاسم به این مرتبه و شخصیت نرسیدند؛ مگر به برکت مکتب امام رحمه الله علیه، امام بودند که عنصر مقاومت و ایستادگی را به این ملت تزریق کردند و اکنون مردم ایران، به عنوان یک ملت مقاوم در سرتاسر دنیا مشهور شدند.

بسیاری از ملت ها دنبال کارند، اما قدرت مقاومت ندارند یعنی وقتی با فشار روبرو شوند عقب نشینی می کنند اما از برکات امام بزرگوار، در ادبیات سیاسی دنیا عنوان مقاومت وارد شده است.

عنوان مقاومت یعنی قدرت، ایمان، جهاد و توکل که اکنون ملت ایران در پرتو مقاومت در حال جهاد و تلاش در عرصه نظامی، علمی، جمعیت، فرزندآوری، اقتصادی و سایر عرصه ها بودند.

عنصر مقاومت همان است که آیه شریفه قرآن می‌فرماید" الذین قال لهم الناس ان الناس قدجمعو لهم فخشوهم از موضعتان بیایید پایین دشمن دارید فزادهم ایمانا و قالو حسبنا الله و نعم الوکیل نه تنها تسلیم نشدند بلکه بر ایمانشان افزوده شد".

تمام ترس، نگرانی و خشم استکبار جهانی از جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت اسلامی نه به خاطر هستی نه به خاطر حقوق  بشر نه بخاطر فعالیت های دفاعی بلکه از راهبرد انقلاب اسلامی است راهبرد انقلاب اسلامی چیست؟ دعوت به مقاومت است.

ضرباتی که ملت های مسلمان از عدم مقاومت یعنی عدم بروز قدرت، ایمان، جهاد و توکل خوردند کم نیست، ۱۵۰ سال است که ملت های مسلمان نقشی در سرنوشت خودشان و دولت هایشان نداشتند لذا امروز می‌بینیم عقب ماندگی های علمی وابستگی های سیاسی تا بسامانی های اقتصادی و اجتماعی و سایر گرفتاری ها در میان کشور های مسلمان کم نیست.

اکنون فلسطین، یمن مظلوم و خون آلود مصائب افغانستان حوادث تلخ در عراق و سوریه و لبنان همه این ها غم مسلمان شد.

منتها نکته اصلی طبق مقالات دانشمندان آمریکایی تا سال ۲۰۲۵ یا نهایتا ۲۰۳۰ قدرت آمریکا و استکبار میان هفت کشور در دنیا تقسیم خواهد شد که ۴ تا از این کشورها اسلامی هستند.

اسم ایران ثابت است در این چهار کشور. این یعنی نفوذ انقلاب اسلامی، این یعنی نتیجه ی دعوت به مقاومت و این یعنی مایه امید این روحیه مقاومت و ایستادگی است که الان مستکبران عالم را از حالت تهاجمی و عربده کشی به وضعیت انفعال و دفاع کشانده بود.

شما می‌بینید مشکلات سیاسی امنیتی اقتصادی را در غرب، اروپا در تمام جاهایی که حالت استکبار دارند  اکنون در خطه حساس خاورمیانه عناصر مقاومت سر برافراشته اند.

غیرت و همت جوانان برانگیخته شده  ملت ها بیدار شدند شمشیر قدس و فلسطین کشیده شده است؛ یمن محصور و تنها ۸ سال است که تاب آورده است آمریکا و داعش دست نشانده آن در عراق توسط عناصر مقاومت عقب رانده شدند.

این مایه  امید است، این یعنی نتیجه راهبرد دعوت به مقاومت از طرف انقلاب اسلامی، خدا رحمت کند امام ما را این نتیجه کار امام ماست و اما نکته بعد مربوط به این روزها به قول مقام معظم رهبری هم اکنون در دنیای اسلام هر جایی که بنای مقاومت در مقابل زورگویی استکبار را داشته باشند و بخواهند ایستادگی کنند اسم رمز آن ها برای مقاومت شهید سلیمانی است.
 

در کشورهای مختلف به شهید سلیمانی ادای احترام می‌کنند و عکسشان را نصب کرده اند. نامشان را پخش کرده اند و مجلس گرفته اند شما جنبش جلیقه زرد های فرانسه را ببینید این است که از شهید سلیمانی یه شخصیت برجسته و یک چهره قهرمانی اسلامی ساخته است. مردم ولایت مدار کرمان هم متقابلا قدر شخصیت شهید سلیمانی را می‌دانند و در عمل هم نشان دادند.


نویسنده: تاج الدینی

انتهای پیام/ تاج الدینی 


کد مطلب: 131725

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/note/131725/سردار-سلیمانی-تربیت-شده-مکتب-امام-خمینی-ره

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir