تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
۰
plusresetminus
چندی قبل یکی از تحلیلگران جهان عرب می‌گفت، من تعبیر امام را متوجه نمی‌شدم و سال‌ها با واسطه‌گری آمریکا مشغول مذاکره با اسراییل بودیم تا وقتی‌که آمریکا اعلام کرد قدس پایتخت اسراییل است، آن روز فهمیدم که با غده سرطانی نمی‌شود مذاکره کرد باید آنرا کند و بیرون انداخت!
غده سرطانی که مثل سگ هار شده است!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ چند وقت قبل خدمت یکی از عزیزان بودم ماجرای عجیبی را برایم تعریف کرد!

می‌گفت پدرم دچار یک غده سرطانی شد وقت گرفتم و بردم خدمت یک متخصص، بعد از معاینات، آن متخصص جمله بسیار جالبی بر زبان جاری کرد و گفت: این غده سرطانی به نحوی است که اگر رهایش کنید آرام آرام مریض را از کار می‌اندازد و بدنش را دچار ناامنی شدید می‌کند. اما اگر به سراغش برویم در ابتدا مثل سگ هار عمل کرده و مریض را دچار اذیت‌های مختلفی می‌کند منتها در نهایت به خاطر این رفلکس شدید و البته به خاطر مقاومت بدن مریض و مراقبت ها و درمان ما، این غده نابود می‌شود و مریض، سلامت و امنیت بدنی کاملی حاصل می‌کند!

بسیار برایم جالب بود برادرانم تعبیر "غده سرطانی" از سوی امام بزرگوار ما در توصیف غده سرطانی، بهترین تعبیری است که ماهیت این رژیم دژخیم را توضیح می‌دهد.

رژیمی که هدفش ایجاد ناامنی در جهان اسلام و نابودی جهان اسلام هست! و بعد از نزدیک شدن ما به این غده سرطانی و تشکیل گروه‌های مقاومت و تقویت موشک‌های‌مان، و مستاصل و هار شدن این غده، تعبیر سگ هار از سوی رهبری عزیز بهترین تعبیر برای بیان وضعیت اسراییل غاصب است!

با سگ هار باید به مانند خودش رفتار کرد! به گونه‌ای که غده نابود شود و مضمحل گردد پیشنهاد می‌کنم‌ تاریخ هفتاد ساله اخیر را‌ مطالعه نمایید تا متوجه شوید که این غده سرطانی مهم‌ترین کارش ایجاد ناامنی است تا من و شما به فکر توسعه و پیشرفت و تمدن‌سازی نباشیم و عقب بمانیم و وقتی با یک غده سرطانی بدخیم و هار مواجه شدیم باید اصل آن‌ را نابود کنیم نه اینکه اصلش را بپذیریم و روی تعداد کلاهک‌های هسته‌ای آن مانور بدیم!
 
جالب‌تر اینکه چندی قبل یکی از تحلیلگران جهان عرب می‌گفت، من تعبیر امام را متوجه نمی‌شدم و سال‌ها با واسطه‌گری آمریکا مشغول مذاکره با اسراییل بودیم تا وقتی‌که آمریکا اعلام کرد قدس پایتخت اسراییل است، آن‌ روز فهمیدم که با غده سرطانی نمی‌شود مذاکره کرد باید آنرا کند و بیرون انداخت! چیزی تا نابودی اسراییل نمانده است الموت لآمریکا الموت لاسراییل

نویسنده: محمد علی رنجبر

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdchwxnzq23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما