تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۳
۰
plusresetminus
در جنگ امروز برای فتح خرمشهرها نیاز به یک نقشه راه کامل و دقیق مثل بیانیه گام دوم، با فرماندهی فرمانده کل قوا داریم.
در جنگ امروز برای فتح خرمشهرها نیاز به یک نقشه راه کامل داریم
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان؛ رضوان خدا بر امام راحلمان بعد از پیروزی در عملیات، غرور آفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، در یک پیام کوتاه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فتح خرمشهر در واقع برهم خوردن تمامی نقش‌های دشمنان و عدم باور به تسلط رزمندگان بر مناطق اشغالی بود.

ولی در نهایت با درایت و اتکای به معنویت خرمشهر آزاد شد ونقطه عطفی در جنگ به حساب می‌آید.
 
مهمترین مولفه‌های پیروزی درعملیات بیت‌المقدس عبارت بودند از، توکل، معنویت و ایمان راسخ رزمندگان اسلام، هدفمند بودن، صبور بودن و اعتقاد راسخ رزمندگان به فرمان ولایت فقیه، تعصب، غیرت، جوانمردی از عناصر مهم پیروزی درجنگ‌های نامتقارن است که در رزمندگان ما موج میزد.
 
امروز برای فتح خرمشهرها نیاز به یک عملیات بزرگی است برای تقدس به محیط زندگیمان امروز دشمن آمده به‌حیا، عفاف، حجاب، غیرت، معروفات، هجوم سنگینی کرده و سعی در فتح یک به یک آنان برای تثبیت اهداف شوم خود کرده، ما اکنون برای ایجاد خرم کشور ناگزیریم خرمشهرها را از محاصره دشمنان انقلاب، خارج کرده و با همت جوانان گام‌های مستحکم‌تری برداریم.
 
امروز دیگر خبری از بعثی‌ها نیست تنها بعضی‌ها هستند که هنوز باوری از وجود دشمن خونخوار ندارند و فتح قلب‌ها و ذهن‌ها را در جنگ ذهن‌ها دشمن هدف‌گیری کرده، امروز برسرزمین جان‌ها دشمن در حال هلی‌برن کردن نیروهای مهاجم و اشغال‌گر معنویت و اصالت است و امروز سنگرهای معنوی‌مان را دشمن در حال تصاحب و تصرف کردن است و امیدوار به تغییر آن‌ها با افکار پلید و شیطانی خود است و امروز دشمن در حال ریختن بمب‌های خوشه‌ای‌، ناامیدی، ناتوانی، انحراف، افسردگی و عقب‌نشینی است.
 
دشمن این سرزمین از خرم کشور ایران به تکاپو افتاده و هراسان از تثبیت ایران و ابرقدرتی آن باانواع بمب‌های دودزا سعی در کور کردن و کم کردن دید مردم ،برای ندیدن فتح الفتوح‌های جوانان ایران اسلامی در زمین و در دریا، دردفاع، صنعت، علم نانو، هسته‌ای، پزشکی و ورزشی دارد.
 
امروز شیاطین عالم باپخش شایعات انحرافی مثل زن، زندگی، آزادی، تمرکز رزمندگان جنگ نرم را می‌خواهند برهم بزنند و مردم را درگیر جنگ روایت‌ها باهزاران سند جعلی و پوشالی کنند و افکار عمومی را از تمرکز بر دشمنی این شیاطین به هم بزنند و امروز دشمن باتابلوهای غلط سعی در آدرس‌های نادرست و کشاندن مردم به میدان مین گناه، خدعه ونیرنگ دارد.
 
امروز برای سقوط شهرها دشمنان با بهرگیری از بوق‌های سنگین رسانه‌های اجاره‌ای با تبلیغات گسترده سعی در تخلیه معنویت و شرافت وغیرت از محیط زیست انسانی و جایگزین کردن افکار حیوانی می‌باشند.

امروز سرقت هویت مردم در بالاترین خواسته‌های نامشروع سردمداران کفر است امروز با ماله‌کشی بر جنایات طاغوت‌ها و تبریه آنها و مجرم جلوه دادن نظام اسلامی سعی در سرپل‌گیری به نفع ستون دشمنان قسم خورده نظام دارند.
 
جنگ امروز سخت‌تر از جنگ دیروز است؛ جنگ امروز با تهاجم ترکیبی و شناختی، کار را دشوار کرده اما نسخه نجات‌بخش و شکست دشمن جهاد بزرگ تبیین با فرمول تهاجم و دفاع ترکیبی تواَمان با هم است.
 
جنگ امروز بوی باروت براندازی با انواع موشک‌های آماده در لانچر تفکر غرب گرایی، و اولویت کدخدا برخداست و برای به ثمر رساندن آن ناگزیر به حذف رزمندگان اسلام با ترور شخصیتی آنان در کوران جنگ روایت‌ها رقم می‌خورد وبرای اینکه ردی از خود به جانگذارد با سرعت جای شهید را با جلاد عوض می‌کند.
 
جنگ امروز جنگ نقطه به نقطه است، هرجا دشمن احساس کرد نظام اسلامی برای رفع محرومیت و کمبودها باتمام توان به جنگ اقتصادی می‌آید فوراً با شلیک تحریم دنبال فلج کردن پیش رفت ایران اسلامی و بیمار کردن اقتصاد و یا نقص عضو آن می‌شتابد.
 
حرکت و پیشروی رزمندگان تنهادر ساعت مشخصی نمی‌تواند دشمن را زمین‌گیر کند بلکه پیش روی باید استمرار داشته باشد و با اقتصاد مقاومتی اقتصادمان را چنان مقاوم کنیم که دشمن با انواع تله‌های انفجاری و مین‌های اقتصادی نتواند، پیشرفتمان را کند کند.
 
درجنگ امروز برای فتح خرمشهرها نیاز به یک نقشه راه کامل و دقیق مثل بیانیه گام دوم، با فرماندهی فرمانده کل قوا(ولایت فقیه)داریم زیرا خرمشهر بزرگ، ایجاد تمدن سازی بزرگ نوین اسلامی است که در مقیاس جهانی تبلور پیدا می‌کند.

نویسنده: سعیده تاج الدینی

انتهای خبر/ تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdccx0qsx2bq1m8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما