کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار بخش مرکزی راور خبر داد؛

واگذاری زمین در روستاها فقط به جوانان ساکن روستا

9 شهريور 1400 ساعت 18:09

محسن مظفری از واگذاری زمین های روستا فقط به جوانان ساکن روستا خبر داد.


به گزارش "راه آرمان"؛ صبح امروز بخشدار راور در جلسه ی شورای اداری شهرستان که با حضور دکتر زاهدی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد با اشاره به مشکلات روستاییان گفت: عمده ترین مشکل امسال ما در روستاها بحث کم آبی بوده که با همکاری اداره آب شهرستان برای رفع این مشکل تمام تلاش خود را کرده ایم.

مظفری افزود: خوشبختانه حفر چاه در روستای فیض آباد انجام شده و در روستای طرز نیز به زودی صورت می گیرد.

بخشدار راور بیان کرد: روستاهای دهوج، خالق آباد و شهرآباد برای واگذاری زمین باید طرح هادی را بازنگری کرده تا دچار مشکل نشویم.

وی همچنین افزود: روستاهای منطقه مکی و آبدرجان که به تازگی شورا تشکیل داده اند از لحاظ راه دچار مشکل هستند و در هنگام بارندگی مسیر این روستاها که از وسط رودخانه است دچار آبگرفتگی می شود، باید با کمک راهداری این مشکل رفع شود.

مظفری تصریح کرد: در صورت رفع مشکل جاده مکی و آبدرجان دسترسی به شهرستان شهداد امکان پذیر است که از لحاظ گردشگری نیز می تواند مفید واقع شده و باعث پیشرفت شود.

راه حل دیگری که بخشدار راور  پیشنهاد داد، از بن بست درآوردن روستای فیض آباد است که با همکاری فرماندار این امکان وجود دارد تا روستای فیض آباد به شهرستان کوهبنان متصل شود.

وی در ادامه به وصل شدن روستای تیران به شهرستان زرند اشاره کرد و گفت ۴ کیلومتر جاده ی تیران که خاکی است به زودی برای آسفالت در دست اقدام قرار می گیرد که این مسیر نزدیک ترین مسافت به شهرستان زرند می باشد.

در پایان مظفری ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن کرمان و را‌ور در رساندن قیرهای مصرفی برای آسفالت معابر روستایی مطرح کرد: جمعیت خانوارها در روستا از ۸۰ خانوار به ۲۰۰ خانوار رسیده و واگذاری زمین فقط به جوانان ساکن روستا صورت میگیرد.

انتهای پیام/ک


کد مطلب: 121101

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/121101/واگذاری-زمین-روستاها-فقط-جوانان-ساکن-روستا

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir