تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳
۰
plusresetminus
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین؛

مراسم سالگرد سردار موسوی در کهنوج برگزار شد

مراسم سالگرد وفات سید مرتضی موسوی از مجاهدان جبهه و جنگ با حضور سردار فدوی جانشین کل سپاه ،سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی مسئولین شهرستانی و اقشار محتلف مردم در کهنوج برگزار شد.
مراسم سالگرد سردار موسوی در کهنوج برگزار شد
به گزارش رآه آرمان؛ مراسم سالگرد وفات سید مرتضی موسوی از مجاهدان جبهه و جنگ با حضور سردار فدوی جانشین کل سپاه ،سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسئولین شهرستانی و اقشار محتلف مردم در کهنوج برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن خوشامدگویی به مردم و مسئولین و سردار فدوی جانشین کل سپاه با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار موسوی عنوان کرد: سید مرتضی موسوی با همه وجود و اخلاصش در دوران دفاع مقدس می درخشد و نور می دهد و بعد از آن در عملیات جنوب شرق  و در مسئولیت های مختلف از این شخصیت جز نیکی سراغ نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اخلاص، ساده زیستی و روحیه انقلابی سردار موسوی تصریح کرد:آرامش این انسان بزرگ برگرفته از ایمان او بود.

در ادامه سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تعالیم اسلام عنوان کرد:سردار موسوی از ابتدای نوجوانی در راهی سخت قرار گرفت که تشکیل حکومتی بر مبنای قرآن،اسلام،و همه ارزشهایی که در اسلام وجود دارد.

وی افزود:بعد از پیروزی انقلاب همه خبائث عالم با هم متحد شدند علیه انقلاب اقدام کنند،اما متوجه شدند نه تنها نمی توانند کاری انجام دهند بلکه انقلاب روالی را در پیش گرفته که شکست آنها را در پی دارد.

جانشین کل سپاه با اشاره به همراهی مردم با رهبری جامعه تصریح کرد: بالاترین اتحاد شیاطین عالم علیه انقلاب ایجاد شد و منجر به شکست شد و این از همراهی و پای کار آمدن مردم میسر شد.

انتهای پیام/رحمانی https://armanekerman.ir/vdcay6n6y49nu61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما