تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵
۰
plusresetminus
دادیار ویژه پیشگیری شهرستان راور؛

رانندگی بدون گواهینامه جرم می باشد

حجت الاسلام محمدی دادیار ویژه پیشگیری راور گفت: مطابق ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی، رانندگی بدون گواهینامه جرم می باشد.
رانندگی بدون گواهینامه جرم می باشد
به گزارش "راه آرمان"؛ کارگروه ویژه طرح پیشگیری از تصادفات و وقوع جرایم و صدمات ناشی از رانندگی بدون گواهینامه با وسیله نقلیه موتورسیکلت، با حضور حجت الاسلام محمدی دادیار ویژه پیشگیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و نمایندگان اداره آموزش و پرورش و شهرداری در محل سالن کنفرانس دادگستری راور برگزار شد. 

در این جلسه اقدامات صورت گرفته از ابتدای اجرای طرح تاکنون بررسی و تدابیری جهت پیشگیری از وقوع تصادفات خصوصا تصادفات موتورسیکلت اتخاذ شد.

حجت الاسلام محمدی در این جلسه گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های جامعه می باشند و هدف از اجرای طرح پیشگیری از تصادفات حفظ و حراست از این سرمایه ها می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: والدین محترم باید در اجرای این طرح همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره آموزش پرورش انجام دهند و از در اختیار دادن وسیله نقلیه خود به جوانان و نوجوانان فاقد گواهینامه خودداری کنند تا از بروز حوادث ناگوار برای فرزندان خود پیشگیری کنند. 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: مطابق ماده ۷۲۳ قانون مجازات اسلامی رانندگی بدون گواهینامه جرم می باشد، لذا افرادی که مرتکب جرم رانندگی بدون گواهینامه شوند توسط پلیس به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/کارگرزاده https://armanekerman.ir/vdcc0sqso2bqi48.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما