تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳
۰
plusresetminus
در سومین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم مطرح شد؛

رسیدگی به خانواده های نیازمند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود

سومین جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم در سال ۱۴۰۰، با حضور معاون فرهنگی دانشجویی و سایر اعضای این ستاد برگزار و در خصوص فعالیتهای جهادی تصمیم‌گیری شد.
رسیدگی به خانواده های نیازمند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود
به گزارش راه آرمان ، سومین جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز 20 مهر ماه ۱۴۰۰ با حضور محمد غضنفرابادی معاون فرهنگی دانشجویی، زهره مکارم مدیر فرهنگی، مسعود همتی نژاد مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه، در محل دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار و در خصوص فعالیتهای جهادی تصمیم‌گیری شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه این نهاد دانشجویی به منظور تامین آتیه خانواده‌های نیازمند خدمات قابل توجهی را به آنان ارائه کرده است، افزود: با توجه به این که برخی خانواده ها در اثر همه گیری بیماری کرونا دچار مشکلات متعددی شده اند، برداشتن هر قدمی در فعالیت های جهادی بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود و قطعا رسیدگی به خانواده های نیازمند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی می شود.


از مهم ترین مصوبات این جلسه می‌توان به هماهنگی با آموزشگاه های فنی حرفه ای برای آموزش رایگان و یا نیم بها برای نیازمندان، تهیه وسایل و لوازم اولیه جهت درآمد زایی سرپرست های خانواده های نیازمند و برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان محروم از امکانات آموزشی، اشاره کرد.

انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdceoz8znjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما