تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۲
۰
plusresetminus
ائمه جمعه اهل سنت تأکید کردند: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است منشأ خیر و امنیت در کشور و منطقه هستند و آنها همواره به منظور مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مقابله می کنند که این اقدامات همت بزرگی را می طلبد و این همت و غیرت در نیروی انتظامی وجود دارد.
امنیت حاکم در کشور مرهون جانفشانی های نیروی انتظامی است/ ناجا منشأ خیر و امنیت در کشور و منطقه است
به گزارش راه آرمان؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری فعالیت خود را انجام داده است. این نهاد با هوشیاری و بهره گیری از دستاورد های عملی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطری این مرز پرگهر را آماج تهدید قرار داده است، بی محابا آسایش خود را فدا کرده و با شجاعت مثال زدنی بر دشمن حمله برده تا آرامش را برای هم میهنان خود به ارمغان آوردند و به راستی این نیرو در صحنه‌ عمل مظهر پلیس مکتبی، انقلابی و مردمی است که بسط و گسترش امنیت عمومی و ارتقای رضایت‌مندی و احساس امنیت نزد مردم را دغدغه همیشگی و رسالت خطیر خود در اجرای مأموریت‌های محوله می‌داند.

امنیت حاکم در کشور مرهون جانفشانی های نیروی انتظامی است

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی با بیان اینکه همان گونه که از نام این نهاد مشخص است، نیروی انتظامی نهادی برای ایجاد نظم و امنیت است، گفت: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که همچون سایر نیروهای مسلح به صورت شبانه روزی در حال خدمت است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: به دلیل آنکه ایجاد نظم و امنیت همواره به عهده نیروی انتظامی بوده است، این نهاد وظیفه حفاظت از مرزهای، شهرها و روستاها را به عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی به منظور جلب اعتماد و حمایت مردم فعالیت می کند و این مسئله مهمترین موفقیت نیروی انتظامی در این زمینه است، ابراز کرد: دشمنان تلاش زیادی برای ناامن کردن مرزهای کشورمان می کنند و بنابراین مسئولیت مرزبانان و نیروی انتظامی در این عرصه بسیار خطیر و سنگین است.

مولوی شیهکی ادامه داد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و اشرار، قاچقچیان مواد مخدر و غیره دست و پنجه نرم می کنند و در معرض بسیاری از خطرات هستند و بسیاری از مسائل را به جان می خرند و برخی از این نیروها در این راه شهید و یا زخمی می شوند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه تعامل نیروی انتظامی ستودنی است، عنوان کرد: اگر امروز آسایش و امنیت در کشورمان برقرار است به برکت جانفشانی های نیروی انتظامی است چرا که آنها امنیت خوبی را در جامعه حاکم کرده اند.

وی با اشاره به حادثه رخ داده در مسجد افغانستان تصریح کرد: این اتفاقات در کشورهای همسایه نشان می دهد که امنیت مناسبی در این کشورها حاکم نیست اما در کشور ما امنیت به برکت حضور نیروهای مسلح وجود دارد و چنانچه کسی بخواهد به کشور ما تعرضی کند نیروهای مسلح اعم از انتظامی، سپاه و ارتشحضور فعال دارند و آن مسئله را خنثی می کنند و این امنیت مثال زدنی و ستودنی است.

 ناجا منشأ خیر و امنیت در کشور و منطقه هستند

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی سربازان تأمین امنیت در ایران اسلامی گفت: نیروی انتظامی آنچنان نعمت بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است که در طول سالیان که ما در این کشور و انقلاب با امنیت، شرف و عزت زندگی می کنیم، نیروی انتظامی در سختی ها، خوشی ها و مشکلات در کنار ما بوده اند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با اشاره به جانفشانی های نیروی انتظامی عنوان کرد: ما به عنوان فردی که در این کشور زندگی می کنیم و با هر لباس و شغلی که هستیم باید قدردان تلاش و زحمات نیروی انتظامی باشیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است منشأ خیر و امنیت در کشور و منطقه هستند و آنها همواره به منظور مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مقابله می کنند که این اقدامات همت بزرگی را می طلبد و این همت و غیرت در نیروی انتظامی وجود دارد.

مولوی چاهانی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مقابله با اشرار در مناطق صعب العبور حضور پیدا می کند، ابراز کرد: این نهاد با طی کردن مسیر های سخت و با تقدیم جان خود در مناطق صعب العبور حضور یافته و به مردم خدمت می کنند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج خاطر نشان کرد: در منطقه رمشک که ما حضور داریم و دور افتاده ترین نقطه تا مرکز استان است، نیروی انتظامی در این منطقه حضور داشته و دارد و من به عنوان فردی از آحاد ملت ایران قدردان این عزیزان هستم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcbf5b80rhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین