تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۷
۰
plusresetminus
بارقه امیدی که سبزپوشان در دل مردم شرق استان ایجاد کردند؛

ابراز رضایت مردم از اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم فهرج

در پی افتتاح طرح های محرومیت زدایی سبزپوشان سپاه پاسداران در مناطق محروم فهرج بارقه ای از امید در دل مردم این شهرستان ایجاد و اهالی روستاهای آن ابراز رضایت خود را از این نهاد انقلابی ابراز کردند.
ابراز رضایت مردم از اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم فهرج
به گزارش راه آرمان؛ در پی افتتاح طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی سپاه پاسداران در چندین روستای فهرج بارقه ای از امید در دل مردم این شهرستان ایجاد شده و آنان با روحیه ای مضاعف در حال امرار معاش زندگی خود هستند.

در همین راستا به سراغ تعدادی از مردم این روستاها رفتیم تا نظر آن ها را پیرامون پروژه های مذکور جویا شویم.

در ابتدا به روستای سکهور بخش نگین کویر عزیمت و به سراغ خانواده ای که چندی قبل یک واحد مسکن محرومین برای آنها احداث شده بود رفتیم تا دقایقی با سرپرست این خانواده گفتگو داشته باشیم.

وی م.ر نام و دارای ۵ فرزند دختر و پسر بود که در گوشه ای از خانه تازه احداث شده در حال بازی و تفریح بودند.

این سرپرست خانواده در ابتدا با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران در احداث سرپناه برای خانواده اش گفت: آن روزی که توسط بسیج سازندگی فهرج شناسایی شدم فکرش را نمی کردم به این زودی صاحب خانه شوم.

وی گفت: تا قبل از این در همین منزل شرایط اسف باری را به ویژه در فصول سرد و گرم سال متحمل می شدیم که قابل بیان نیست.


م.ر اظهار کرد: بعد از تصاحب خانه  آرامش و آسایش در زندگی ما برقرار و همان طور که مشاهده می کنید فرزندان من با روحیه بهتری در حال تفریح و بازی هستند.

این سرپرست خانواده همچنین به برطرف شدن یکی دیگر از مشکلات جدی خانواده خود به دستور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اشاره و بیان کرد: روزی که سردار معروفی به همراه مسئولان جهت افتتاح خانه بنده آمدند مشکل نداشتن گاز را مطرح که سریعا سردار عزیز دستور تامین مبلغ گازکشی را صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به همت سپاه پاسدارن و همکاری خیرین و سایر مسئولان زندگی عادی به کانون خانواده ام برگشته و از حداقل ترین امکانات معیشتی برخورداریم.

بعد از این گفتگو در روستای مرادآباد بخش نگین کویر نیز حضور پیدا کردیم تا با یکی از اهالی این روستا به گفتگو بپردازیم.

بانوی حدود ۳۷ ساله بنام پ.س مخاطب گفتگوی ما شد که چندی قبل یک چشمه حمام و سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه فهرج برای وی و خانواده اش احداث شد.

وی در ابتدا مشکلات قبل از احداث سرویس بهداشتی و حمام را برای ما تشریح کرد و گفت: تا قبل از این برای استحمام فرزندانم مجبور به گرم کردن آب و شست و شوی آن ها در منزل بودیم که واقعا شرایط سختی بر ما می گذشت.


 پ.س افرود: برای استفاده از سرویس بهداشتی نیز باید مسافت زیادی را طی می کردیم تا از سرویس بهداشتی همسایه ها استفاده کنیم.

این بانوی اهل روستای مرادآباد با ابراز خرسندی از نبود مشقات و سختی های قبل بیان کرد: امروز دیگر به لطف سپاه پاسداران شرایط سخت گذشته را نداریم و مشکل اصلی که با آن دست و پنجه نرم می کردیم برطرف شده است.

حضور در روستای عامریه بخش مرکزی از دیگر برنامه های ما بود تا نظر مردم را پیرامون طرح های محرومیت زدایی جویا بشویم.

عامریه از جمله روستاهای بخش مرکزی فهرج است که مشکل تنش آبی آن بعد از سالیان سال به همت سپاه و مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی‌ و اداره آبفا  برطرف و امروز اهالی آن از آب شرب سالم و پایدار استفاده می کنند.

در این روستا هم کلام شدیم با مرد حدود ۴۰ ساله بنام موسی زاده که ضمن استقبال گرم از ما بیان کرد: امروز دیگر در این روستا خبری از خشکسالی های قبل نیست و مردم دغدغه تهیه آب سالم آشامیدنی را با طی کردن مسافت های طولانی ندارند.


وی گفت: ما دعاگوی سپاه پاسداران هستیم چرا که که این برادران مخلص و متعهد با زحمت و تلاش شبانه روزی ما را از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند کردند.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdch-inzq23niid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما