تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸
۰
plusresetminus
رضا زاده با اشاره به اینکه خادمیاران رضویی کلاس‌های تقویتی را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم برنامه ریزی کنند، افزود: تعدادی از معلمان با حضور در مساجد ریگان، کلاس‌های علمی را برگزار می کنند که این نمونه‌ای از جهاد علمی است.
خادمیاران رضویی کلاس‌ تقویتی برای دانش آموزان مناطق محروم برنامه ریزی کنند
به گزارش راه آرمان، قبل از ظهر امروز به همت خادمیاران رضویی شهرستان ریگان، محفل انس با قرآن به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) در ریگان برگزار شد.
در این مراسم معنویی که با تلاوت قرآن و مدیحه سرایی همراه بود، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان با بیان اینکه در هر سوره از قرآن کریم، کلام خدا در قالب دسته گلی از مطالب و نکات مختلف بیان شده است، به آیات سوره مائده اشاره کرد و گفت: همه ما می‌توانیم در همه امور جهاد داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه خادمیاران رضویی کلاس‌های تقویتی را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم برنامه ریزی کنند، افزود: تعدادی از معلمان با حضور در مساجد ریگان، کلاس‌های علمی را برگزار می کنند که این نمونه‌ای از جهاد علمی است.
حجت الاسلام رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت وفات حضرت معصومه (س) بیان داشت: در زیارتنامه حضرت فاطمه معصومه (س) می‌خوانیم که آن حضرت دختر امام معصوم(ع)، خواهر امام معصوم(ع) و عمه ولی خدا است و از طرفی به مقام شفاعت آن حضرت نیز اشاره شده است.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdci5razqt1arq2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما