تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
۰
plusresetminus
سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۲ اذرماه در لانه جاسوسی امریکا و در سالن شهید فخری زاده آغاز به کار کرد.
رقابت هنرمندان دهکده جهانی در رویدادی ۴۸ ساعته/ کرمانی ها در پی فتح مجدد سکوها
به گزارش راه آرمان؛ هنرمندان، ادیبان و شاعران از دیرباز انتقال دهنده فرهنگ و هنر عصر خود به نسل های بعد بوده اند امروز. هم در عصر دیجیتال و در دهکده جهانی جوانانی هستند که به جای قلم و کاغذ، کیبورد و موس به دست گرفته اند تا فرهنگ و ادب تمدن نوین اسلامی را در جهان گسترش دهند و نه تنها نسل آینده بلکه جهان را از سرچشمه هنر خود سیراب کنند.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۲ اذرماه در لانه جاسوسی امریکا و در سالن شهید فخری زاده آغاز به کار کرد.

انگار تناسبی جالب توجه در این رویداد نمایان است. افسران جنگ نرم ایران، در امتداد انقلاب دوم، حالا در انقلابی جدید از دیوارهای دیجیتال ساخته شده توسط امریکا بالا می روند تا پرچم استکبار را از سردرب دهکده جهانی پایین بیاورند.





امروز جوانان ، با همه اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه ها زیر پرچم بسیج گرد هم امده اند تا نوای آرمان ایرانی را در جهان طنین انداز کنند.

 این شهروندان و شاعران و ادیبان و نخبگان سرکش دهکده جهانی، صفر و یک ها را پشت سر یکدیگر ردیف می کنند تا چراغ عدالت روشن و ظلم ها خاموش کنند.

انیمیشن سازان، موشن کاران، بازی سازان و نرم افزار نویسان کرمانی در قالب کاروان شهید سلیمانی در این رویداد با ۵۰۰ نفر از ۳۰ استان دیگر رقابت می کنند.





 حسین همتی نژاد سرپرست کاروان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جوانان و نوجوانان در تمام شهرستان های کرمان از ظرفیت بالقوه بالایی برای کارهای هنری و تولیدات دیجیتال برخوردار هستند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، ادامه داد: چهار تیم حاضر در مرحله کشوری عصاره و برگزیده ۹۶ تیم متقاضی و ۳۱ تیم حاضر در رفسنجان هستند.

مسئول مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی در کرمان تاکید کرد: از طریق این رویداد ها به دنبال آن هستیم تا با حمایت از استعدادها، توانایی های آنان را شکوفا کنیم.



 در کنار این رقابت، رفاقت هم هست. همه به دیار کریمان دید دیگری دارند. جدا از ظرفیت فنی بالای کاروان کرمان، همه ما را به عنوان همشهریان شهید حاج قاسم سلیمانی می بینند.

 سرپرست یکی از تیم های گیلان در بازدید از غرفه کرمان، با چشمانی اشکبار از بچه ها می خواهد حتما سر مزار شهید سلیمانی از طرف او فاتحه بخوانند.

این رویداد تا روز پنجشنبه ۴ اذرماه ادامه خواهد داشت و کاروان کرمان امیدوار است بر روی سکوی قهرمانی قدم بگذارد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchiinzm23ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما