تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی ریگان گفت: با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان عاملان سرقت شبانه از 10 باب مغازه دستگیر و اموال مسروقه به ارزش 7 میلیارد ریال کشف شد.
دستگیری عاملان سرقت شبانه از ۱۰ باب مغازه در ریگان
به گزارش راه آرمان، سرهنگ اسحاق دریجانی در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین مورد سرقت مغازه در سطح شهرستان، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با بررسی های میدانی و پیجوئی های پلیسی هویت ۳ فرد دخیل در این سرقت ها را شناسایی و آنان را طی چند عملیات جداگانه در نقاطی از شهرستان های زاهدان و ایرانشهر دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده و پس از مواجهه با مستندات موجود به ۱۰ فقره سرقت مغازه شامل ۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی ،یک دستگاه موتورسیکلت، تعداد زیادی قطعات خودرو و رادیوپخش، تجهیزات صوتی و تصویری، تعداد زیادی لباس،چرخ خیاطی،۹۰ طاقه پارچه، تجهیزات آپاراتی، اتوبخار خیاطی، پمپ کارواش، کمپرسور گاز، کابل برق و برخی اقلام دیگر به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ دریجانی با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهمان و معرفی آنان به مراجع قضائی گفت: این افراد که با استفاده از دسته کلیدهای ساختنی به صورت شبانه از مغازه های کم ایمن تر سرقت می کردند در سایه اقدامات اطلاعاتی پلیس و با بهره گیری از سامانه های پایش تصویری آشکار و پنهانی که وجود دارد شناسایی و در نقاطی از استان همجوار غافلگیر شدند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdss0f9yt0xf6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما