تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۴
۰
plusresetminus
حمید معین الدینی شهردار ماهان از برپایی نمایشگاه سرداران در جوار قبور مطهر شهداء خبر داد.
برپایی نمایشگاه سرداران در جوار قبور مطهر شهدا ماهان
حمید معین الدینی درگفتگو با ؛راه آرمان؛  با اشاره به اینکه توجه به مباحث فرهنگي از مهمترين وظايف مجموعه مديريت شهري است افزود : در این روزها و مقطع زمانی که مراسمات مختلفی از جمله ایام شهادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س)، اربعین شهادت سردارکویر حاج مهدی توسنگ ، دومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و عملیات کربلای ۴ در پیش رو است، بر آن شدیم نمایشگاهی تحت عنوان « سرداران » را با همکاری و همیاری هیئت ها و پایگاه ها و بسیجیان عزیز بر پا کنیم.
 
وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع دایر و متشکل از 10 غرفه از جمله مهدویت،فاطمیه ، کوچه بنی هاشم ، بیت الزهرا (س)، قبرستان بقیع،خدمات فرهنگی... است.
 
 معین الدینی به ماکت سازی ، اجرا و نمایش تابلوهای شهدای ماهان اشاره کرد و گفت: رونمایی از المان شهدا ( مفهوم انتظار فرزندان شهدا) از دیگر برنامه هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه انجام خواهد شد.
 
شهردارماهان تصریح کرد: کلیه غرفه ها به سیستم پخش صوت مجهز شده اند و زائرین و بازدیدکنندگان می توانند از برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله یادمان شهدا، محفل انس با قرآن ، مراسمات مذهبی و مشاوره ، ورزش باستانی و دل نوشته ها، پرده خوانی و قصه گویی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهان بهره مند شوند.
 
معین الدینی از نصب المان نوری پرچم درگلزار شهدا و ساماندهی ورودی آن خبر داد و افزود : از کلیه شهروندان ، میهمانان و میزبانان جهت زیارت و بازدید از گلزار شهدای ماهان دعوت به عمل می آید.
 
شهردار ماهان درپایان از مسئولان ادارات بخصوص آموزش و پرورش ، هلال احمر ، سپاه و نیروی انتظامی جهت همکاری دعوت به عمل آورد.
 
لازم به ذکر است نمایشگاه « سرداران » تا پایان ایام فاطمیه از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب برای بازدید عموم دایر است.




انتهای پیام /تاج الدینی
 
https://armanekerman.ir/vdcgzw9quak9x34.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما