تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹
۰
plusresetminus
باقری با بیان اینکه گرد و غبار شدید موجب کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان - ایرانشهر شده است، از امدادرسانی به ۱۲خودروی گرفتار در طوفان شن توسط نیروهای امدادی خبر داد و گفت: مسافران این خودروها در شهرستان اسکان داده شدند.
 امدادرسانی به ۱۲خودروی گرفتار در طوفان شن
به گزارش "راه آرمان " امین باقری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طوفان شدید شن که از حوالی صبح در ریگان آغاز شده است، هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود.

فرماندار ریگان عنوان کرد: طوفان شن به همراه گرد و غبار به مدت یک ساعت مسیر ریگان - نرماشیر را مسدود کرد که با تلاش راهداران این محور بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه گرد و غبار شدید موجب کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان - ایرانشهر شده است، از امدادرسانی به ۱۲خودروی گرفتار در طوفان شن توسط نیروهای امدادی خبر داد و گفت: مسافران این خودروها در شهرستان اسکان داده شدند.

فرماندار ریگان با ذکر این مطلب که هم‌اکنون ۱۵۰روستای ریگان در محاصره شن‌های روان قرار دارند، شرایط شهرستان را بحرانی برشمرد و از اهالی ریگان خواست تا فروکش شدن طوفان در منازل قرار بگیرند.

باقری یادآور شد: تا کنون ۶ شهروندریگانی بر اثر این وضعیت راهی مراکز درمانی شده‌اند.

وی از آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر، پلیس راه، نیروهای راهداری و مراکز بهداشتی درمانی در ریگان خبر داد و متذکر شد: تا کنون طوفان شن ۱۶روستا را در ریگان خالی از سکنه کرده و۱۰۰روستا در محاصره شن‌های روان قرار دارند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcb8fb8grhb5zp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما