تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
۰
plusresetminus
جزیره بی‌ مثال کیش از جذاب‌ترین جزایر ایران است و چیزی که این جزیره را از دیگر جزیره‌های جنوبی متمایز می‌کند، وجود تفریحات، مرکزهای خرید و هتل های لوکس در کیش است.
لوکس ترین هتل ها برای اقامت در جزیره زیبای کیش
آرمان کرمان: جزیره بی‌ مثال کیش از جذاب‌ترین جزایر ایران است و چیزی که این جزیره را از دیگر جزیره‌های جنوبی متمایز می‌کند، وجود تفریحات، مرکزهای خرید و هتل های لوکس در کیش است. در هتل های لوکس کیش هر چه در لحظه اراده کنید برای شما فراهم است. پس اگر قصد دارید سفری با رفاه کامل و تفریحات خاص را تجربه کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.


 
لوکس ترین هتل های کیش
سفرهای داخلی و خارجی هر کدام دارای انواع گوناگونی هستند که در بعضی موارد با هم تفاوت دارند. همین موضوع سبب شده که پدیده سفر کردن به چند دسته تقسیم شود. یکی از این انواع سفر، سفر لوکس و لاکچری است. در چنین سفری هیچ چیز مهم‌تر از رفاه حال مسافر و خوش‌گذرانی نیست. اقامت در یک هتل عالی و پنج ستاره، بخش جدانشدنی سفری لوکس است. درست مانند تفریحات خاص و مهیج که بخش مهمی از یک سفر لاکچری به شمار می‌آید.
از آنجا که کیش یکی از مناطق آزاد ایران است، دارای سرگرمی‌هایی است که در مناطق دیگر وجود ندارند. بر همین اساس کیش دارای هتل‌هایی است که خدمات و امکانات آنها در شمار جاذبه‌های گردشگری این جزیره قرار گرفته است. عده‌ای از مسافرانی که عاشق سفرهای ویژه هستند، حداقل سالی یک بار به کیش سفر می‌کنند تا در این هتل‌های همه چیز تمام اقامت کرده خستگی روزهای معمولی زندگی را از تن بیرون کنند. برای رزرو هتل کیش می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن جاباما به عنوان بهترین سایت رزرو اینترنتی هتل های لوکس کمک بگیرید و با مقایسه میان گزینه‌های موجود در کیش، جالب‌ترین هتل را برای اقامت آسوده خود در این جزیره دیدنی انتخاب و رزرو کنید.
 

هتل بین ‌المللی کیش

یکی از محبوب‌ترین هتل های لوکس کیش که کاربران جاباما امتیاز بالایی به آن داده‌اند، هتل بین المللی کیش است. این هتل که طراحی و ساخت خاصی دارد، از هر نظر دل مهمانانش را به دست می‌آورد. امکانات و خدمات رفاهی عالی، برخورد خوب کادر میزبان، دسترسی آسان به جاذبه‌های مختلف گردشگری، تفریحات ویژه داخل هتل و ... از مواردی هستند که این هتل لوکس را که برای اقامتی لاکچری بنا شده، متمایز می‌کند. تعداد اتاق‌های این هتل 1000 عدد است که در ساختمانی 14 طبقه قرار گرفته‌اند. علاوه بر اتاق‌های سینگل، دبل، کانکت، توئین و تریپل، تعدادی سوئیت‌های لوکس نیز در این مجموعه وجود دارد. بعضی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها منظره رو به دریا دارند.

 

 امکانات

به جرات می‌توان گفت هتل بین المللی کیش هیچ کم و کسری برای یک اقامت لوکس و درجه یک ندارد. امکاناتی که می‌توان در میان امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی این هتل مثال زد: سرویس شبانه روزی اتاق، اینترنت نامحدود رایگان در اتاق و لابی، سیستم عالی تهویه هوا، تلویزیون کابلی و ماهواره، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، زمین تنیس استاندارد، سالن بدنسازی مجهز، مینی بار، خشکشویی، تاکسی سرویس و ...
 

هتل ترنج کیش

تا به حال اقامت در هتلی روی آب را تصور کرده‌اید؟ احتمالا اگر تجربه اقامت در هتل ترنج را داشته باشید این تمایز مهم میان هتل ترنج و دیگر هتل های کیش را در می‌یابید. آرامشی که در فضای این هتل حاکم است، شما را به گذراندن اوقات در سفر در هتل ترنج ترغیب می‌کند. روی آبهای خلیج فارس استراحتی کامل دارید و انواع تفریحات مختلف برای شما فراهم شده است. برای تجربه اقامت لوکس در کیش دیگر چه می‌خواهید؟ در هتل ترنج کیش همه چیز از پیش برای شما آماده است.

سوئیت‌های این هتل که امکانات کاملی دارند در چند دسته قرار دارند: دو تخته، دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به غروب، رویال ترنج، رویال رو به دریا، رویال رو به غروب و امپریال. ناگفته نماند که این سوئیت‌ها با متراژ 40، 60 و 120 متر دارای کف پوش شیشه‌ای هستند که لحظه‌های اقامت شما را به دریای جنوب پیوند می‌دهند. شما مشغول خوردن قهوه در سوئیت خود هستید و ماهی‌ها را زیر پای خود تماشا می‌کنید. شگفت انگیز نیست؟

امکانات

مبلمان کامل، تراس، میز تحریر، خشکشویی، صندوق امانات داخل اتاق، اورژانس، سیستم اطفای حریق داخل اتاق، موسسه اجاره خودرو، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و اسپا، سالن بازی ساحلی، ایر هاکی، آتلیه عکاسی، کافی شاپ و رستوران روی دریا، سرویس شبانه روزی اتاق و ...
 

هتل گامبرون کیش

گامبرون به معنی خرچنگ است. در زمان حضور پرتغالی‌ها در این منطقه، نام بندرعباس گامبرون بود. شاه عباس صفوی بانی خروج پرتغالی‌ها از این منطقه شد و پس از آن گامبرون به بندرعباس تغییر نام یافت. هتل گامبرون کیش هم از هتل های لوکس و محبوب در این جزیره زیباست. موقعیت جغرافیایی این هتل طوری است که دسترسی به مرکزهای خرید، تفریحات آبی کیش و بولینگ مریم خیلی آسان است. طراحی ساختمان هتل به شکل پلکانی است که از دو ساختمان A و B تشکیل شده است. تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های این دو ساختمان در مجموع 160 عدد است.

امکانات

موسسه اجاره خودرو بدون راننده، سیستم اطفای حریق، سیستم تهویه مطبوع، سالن بیلیارد، بازارچه تجاری، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات گردشگری، خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، سالن ورزشی مجهز، خدمات ترانسفر، سالن کنفرانس و ...

انتهای پیام/ع
  https://armanekerman.ir/vdcjitevtuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما