تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
۰
plusresetminus
ابوالفضل فرحبخش در دیدار با خانواده معظم شهید مهدی آرمان گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت مسئولین را دوچندان می کند.
دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت مسئولان را دوچندان می کند
به گزارش "راه آرمان"؛ ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی دادیار جانشین دادستان، مرشد زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان راور به پاس رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و مدافع حرم با خانواده معظم شهید مهدی آرمان دیدار و گفتگو کردند.

فرحبخش رئیس دادگستری راور در این دیدار گفت: همه ما باید، همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده های محترم آنها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می کنیم.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایتی، روحیه خدمت را در بین مسئولین دوچندان می کند.

فرحبخش در ادامه گفت: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولین است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی دادیار جانشین دادستان راور بیان کرد: وظیفه همه ما این است، به پاس قدردانی از فداکاری های خانواده معظم شهدا و جانفشانی های عزیزانشان، راه امام و شهدا را ادامه دهیم و در خط ولایت گام برداریم. 

وی اظهار کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ کارگرزاده  https://armanekerman.ir/vdchvknzx23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما