تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۱
۱
plusresetminus
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل محور ترانزیتی «ریگان – ایرانشهر» بازدید کرد و گفت: با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی «ریگان – ایرانشهر» تا صبح فردا برقرار می‌شود.
محور ریگان – ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود
به گزارش راه آرمان سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ظهر ۲۹ دی ماه در سفر به شرق استان از پل تخریب شده محور ترانزیتی «ریگان – ایرانشهر» بازدید کرد.

بارندگی‌های شدید روزهای گذشته موجب طغیان رودخانه‌ توکل‌آباد و تخریب پل محور «ریگان – ایرانشهر» و انسداد این محور اصلی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین ماشین‌آلات مهندسی و کامیون در محل انجام شده و نیروها اکنون در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند.

آیت اللهی موسوی افزود: با ایجاد انحراف در رودخانه، آب به مسیر دیگری هدایت می گردد تا مسیر عبور و مرور خودروها به صورت آبنما برقرار و راه بازگشایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، راه ارتباطی ریگان به ایرانشهر تا صبح فردا باز می‌شود و کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار داشت: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد ۷۵ راه روستایی شده است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchiknzw23niid.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما