تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
۰
۱
plusresetminus
داستان سگ های ولگرد سطح شهر و اطراف شهر زرند ماجرایی تکراری است که آسایش و آرامش همشهریان را خدشه دار کرده است.
ماجرای ناتمام سگ های ولگرد شهر زرند
به گزارش راه آرمان، طی تماس ها و پیام های متعدد همراهان عزیز راه آرمان کرمان در خصوص آزار و اذیت سگ های ولگرد، فردی از حمله ی یک قلاده سگ ولگرد به فرزندش خبرداد.

فرد دیگری از اهالی توانیر از حمله ی سگ به پسر بچه ی ۸ ساله گفت، در این اتفاق سگ پسر بچه را روی زمین کشیده و لباس های او را پاره و بدنش زخمی شده است.

جای آن است مسئولین پاسخ دهند ، مردم با این مشکلات چه کنند ؟ تا کی باید شاهد آسیب رساندن سگ ها به کودکان و گاهی افراد بزرگسال باشیم؟

جمع آوری سگ های ولگرد نیازمند همکاری همه مسئولان و مجموعه ها

علی ضیاالدینی شهردار زرند درباره سگ های ولگرد و بی صاحب به خبرنگار راه آرمان گفت:شهرداری برای تامین مکان نگهداری سگ‌های ولگرد مشکلی ندارد بحث این است که این قضیه به تامین مکان ختم نمی‌شود و فرایند بعد از جمع‌آوری سگ‌ها، پای کار آمدن همه مجموعه‌ها را می‌طلبد.

شکایات زیادی در خصوص سگهای ولگرد داشتیم!

ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند به خبرنگار راه آرمان در این خصوص گفت: شکایت‌های زیادی در زمینه سگ‌های ولگرد سطح شهر داشته‌ایم از این رو جلسات زیادی نیز تشکیل شد و در این راستا حتی با فعالان محیط زیست نیز به گفت‌وگو پرداختیم چرا که فعلان محیط زیست نسبت به چگونگی رفتار با سگ‌های ولگرد معترض بودند.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdciw5azwt1ar52.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهدی برهانی
با سلام فعلان محیط زیست یا در زرند زندگی نمیکنند.یا به نفعشان هست اعتراض کنند.
حاظرم دو نفر از این خانم ها یا آقایان فعال را با خود به محل سگ ها ببرم ببینم وقتی سگ ها حمله میکنند باز هم سر موضع خودشان هستند