تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
۰
plusresetminus
رییس اداره ورزش و جوانان بم؛

عدم وجود فضاهای ورزشی مختص بانوان در بم

محمد ترکان گفت: ما فضای ورزشی مختص بانوان در شهرستان بم نداریم ولی مشکلی نیز در استفاده بانوان از فضاهای ورزشی موجود شهرستان وجود ندارد و کمبودی در بحث سالن های ورزشی در بم احساس نمی شود.
عدم وجود فضاهای ورزشی مختص بانوان در بم
به گزارش راه آرمان ،رییس اداره ورزش جوانان بم درباره دغدغه و مشکلات ورزش بانوان گفت: مشکلاتی که در حوزه آقایان وجود دارد در حوزه ورزش بانوان نیز وجود دارد به طور مثال کمبود فضاهای ورزشی خاص بانوان که در همه جای کشور با آن درگیر هستند.

ترکان تصریح کرد: بانوان از محدودیت بیشتری نسبت به آقایان برخوردار هستند و این موضوع خاص ورزش نیست و شامل تمامی حوزه ها می شود.

به گفته وی بانوان حتما باید در فضاهای خاصی تمرین های ورزشی خود را انجام دهند و نبود این فضاها باعث می شود رغبت بانوان به ورزش کمتر شود.

محمد ترکان درباره اینکه آیا حجاب برای ورزش محدودیت می آورد یا خیر گفت: حجاب محدودیت نیست چرا که تیم فوتبال بانوان ما با حجاب کامل در حال رقابت است و توانسته اندجایگاه بسیار خوبی را در سطح کشور به دست بیاورد.

ترکان بیان کرد:برای برگزاری مسابقات بانوان باید شرایط خاصی مانند عرف و شرع در نظر گرفته شود که این شرایط و محدودیت ها در مسابقات آقایان در نظر گرفته نمی شود که البته این جزو ساختار فرهنگی ماست و باید طبق آن فعالیت داشته باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان بم خاطرنشان کرد: شاید در سال های گذشته یکسری مشکلات وجود داشت اما در زمان حاضر  بانوان بمی در هر رشته ورزشی که بخواهند فعالیت کنند براحتی می توانند ورود داشته باشند.


وی اظهار کرد: باشگاه های ورزشی مختص بانوان در سطح شهرستان دایر هستند و بانوان می توانند از این باشگاه ها استفاده کنند.

انتهای پیام/بم https://armanekerman.ir/vdcb0ab8srhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما