تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۵
۰
plusresetminus
بدرآبادی گفت: قبل از انقلاب در شرق استان کرمان بخش عظیمی از کادر درمان هندی و پاکستانی بودند، اما امروز بالای ۹۰درصد کادر درمان از مجموعه‌ خود شرق استان هستند، این یعنی افتخار و یک دستاورد عظیم است.
مهم ترین رسالت همه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
به گزارش راه آرمان، صبحگاه مشترک نیروی های مسلح بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، بسجیان،عشایر غیور و سران طوایف در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه ریگان برگزار شد.

سرهنگ بدر آبادی، فرمانده سپاه شهرستان بم که سخنران این مراسم بود با بیان اینکه آزادی و استقلال کشور  ثمره ی خون شهداست، اظهار کرد: همه ی ما می‌دانیم بدست آوردن استقلال و آزادی هزینه دارد که ما بهای سنگینی دادیم.

وی در ادامه اشاره داشت به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از انقلاب به مردم و افزود: تعداد مدارس قبل از انقلاب حدود ۴۷هزار مدرسه بوده، بعداز انقلاب تا به امروز حدود۲۲۰ هزار باب مدرسه ساخته شده و درحال فعالیت و آموزش است.

بدر آبادی با بیان اینکه در بیشتر موضوعات عملی ما در بین ۱۰کشور اول جهان هستیم‌، عنوان کرد: امروز دشمن درجه ۱ ما آمریکا فهمیده است، باید خود را قوی کند تا بتواند در مقابل انقلاب اسلامی دوام بیاورد.

فرمانده سپاه بم با بیان اینکه قبل از انقلاب در شرق استان کرمان بخش عظیمی از کادر درمان هندی و پاکستانی بودند، تصریح کرد: اما امروز بالای ۹۰درصد کادر درمان از مجموعه‌ خود شرق استان هستند، این یعنی افتخار و یک دستاورد عظیم است.

وی با بیان اینکه اگر ما دستاورد های انقلاب را نگوییم دشمن به نفع خودش تفسیر خواهد کرد، گفت: سران طوایف، معتمدین، نخبگان، مردم عزیز مهم ترین رسالتی که من و شما داریم،تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هر کس در خانواده‌  خود، در جایی که مسئولیت دارد، در ایل و قبیله خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کند.

سرهنگ بدرآبادی با اشاره به اینکه امروز دشمن تا پای جان خود ایستاده تا انقلاب اسلامی را به نابودی بکشاند، خاطر نشان کرد: ما دشمن را در خارج از مرز های کشور مان زمین گیر کرده ایم.

فرمانده سپاه بم اظهار کرد: دشمن این را در دستورکار خود قرار داده که انقلاب اسلامی ناکارآمد است، ما باید کارآمد بودن انقلاب را به اثبات برسانیم.

مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم آرمان انقلاب اسلامی است

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، آرمانش مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و از این پس هم نمی‌تواند بکند، افزود: بدانیم، بدانند و خواهند دانست که ایران زیر بار هیچ ظلمی نرفت و نمیرود.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم راه صحیح و درست ولایت فقیه، آرمان های امام و شهدای والامقام در ایران اسلامی باشد، مهمترین شاخصه ی آن ایستادگی در برابر ظلم و فساد است.

امام جمعه ریگان در خاتمه خطاب به مسئولان، عنوان کرد: همه ایستاده ایم تا ظلم ستیزی و استکبار ستیزی اولین حرف ناگفته و نانوشته ی در شهرستان ریگان باشد.

انتهای پیام/ حسین دانش
  https://armanekerman.ir/vdciz5azqt1ary2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما