تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان خبر داد؛

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در آموزش و پرورش شهرستان ریگان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: پویش مردمی ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت در ریگان با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا می‌شود.
اجرای پویش ملی ایران سرسبز در آموزش و پرورش شهرستان ریگان
به گزارش راه آرمان، عباس محمدی تبار صبح امروز در جلسه دبیرخانه پویش ملی ایران سرسبز گفت: پویش مردمی «ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت» با چشم انداز ایجاد ایرانی سرسبز و ایرانی قوی و آباد با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی قرار است در فارس با همراهی دانش آموزان در هفته درختکاری اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: حفظ منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی رسالت همگانی است و چنین پویش‌هایی نشان از همراهی همه مردم برای حفظ منابع طبیعی دارد.

وی ابراز کرد: ایجاد فرهنگ کاشت نهال و نگهداری از درختان تاثیر بسزایی در زیباسازی شهری و ایجاد فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان ایجاد احساس مسئولیت برای نگهداری از درختان شهر، منطقه و محیط زیست، بیابان زدایی و کاهش گرد و غبار و ریز گردها را از اهداف پویش ملی ایرانی سرسبز در شهرستان ریگان معرفی کرد.

محمدی تبار بهره گیری از فضای سبز و افزایش روحیه نشاط و شادمانی و از بین رفتن آثار سوء کم بارشی و ترویج فرهنگ درختکاری در بین دانش آموزان شهرستان، احیاء و حفظ منابع طبیعی و گسترش فضای سبز را از دیگر اهداف این پویش نام برد.

برپایه این گزارش، جلسه دبیرخانه شهرستانی پویش ملی ایران سرسبز با حضور معاون عمرانی فرماندار ریگان، مدیر آموزش و پرورش، شهردار ریگان ، نمایندگان ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد کشاورزی و معاونان پرورشی و پشتیبانی و کارشناس مسئول آموزش متوسطه برگزار شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgyt9qtak9xy4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما