تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
۰
plusresetminus
ایستگاه هواشناسی خودکار راین بیش از یکسال است که به علت خرابی یک قطعه معیوب و خراب شده است و مدیر کل هواشناسی استان در این باره گفته است که قطعه دیتا لاگر این دستگاه معیوب است و در صدد رفع آن هستیم و تا لحظه درست شدن این ایستگاه پیگیری های لازم انجام می شود.
ایستگاه هواشناسی راین در خواب ناز/ هواشناسی استان: درصدد رفع مشکل این ایستگاه هستیم
به گزارش راه آرمان؛ ایستگاه هواشناسی خودکار راین بیش از یکسال است که خراب و به روز رسانی نشده است.

از آخرین باری که ایستگاه هواشناسی خودکار هواشناسی راین بروز رسانی شده یکسال و چند روز می گذرد و مسئولان هواشناسی همچنان وعده می دهند. سنسور این ایستگاه در ۲۶بهمن ۹۹ معیوب شده و پیگیری ها هم راه به جایی نبرده است.

مسئولان هواشناسی هر بار با دادن وعده برای تعویض قطعه معیوب ایستگاه، از جمله تحریم و عدم وجود اعتبار و بودجه، خرید وسایل را بهانه کرده و از تعمیر این نوع ایستگاه ها که اتفاقا تعدادشان در استان کرمان کم هم نیست سر باز می زنند.

طبق اطلاعات واصله بجز ایستگاه راین ایستگاه های ماهان، دشت خاک، کوهبنان، رابر و قلعه گنج نیز معیوب هستند که لزوم و تعمیر این ایستگاه ها و به ویژه راین که به دلیل وجود بلندترین قله استان و جنوب کشور (هزار) و وجود فعالیت های کوهنوردی و گردشگری که مستلزم آگاهی و اطلاع از وضعیت هوا است، بیش از پیش باید در دستور کار قرار گرفته و مدیر کل هواشناسی استان و کارشناسان مربوطه در جهت رفع اینگونه اشکالات اهتمام ورزند امید است بزودی این دستگاه ها درست شوند.



هواشناسی استان: درصدد رفع مشکل ایستگاه هواشناسی راین هستیم

خبرنگار ما این مشکل را از منصور محسنی بخشدار راین پیگیری کرد.

محسنی در گفتگو با راه آرمان گفت: ایستگاه هواشناسی خودکار راین بیش از یکسال است که خراب است و ما این مورد را از استان پیگیری کردیم و قرار بر این شد جلسه حضوری گذاشته و مقدمات کار انجام شود و ایستگاه هواشناسی را در اسرع وقت درست کنند و تا اتمام کار پیگیری های لازم انجام می شود.

تورج جدیدی رئیس سازمان هواشناسی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: قطعه دیتا لاگر (سیستم جمع آوری و ذخیره داده ها سیستمی مدرن است که بصورت ماژولار طراحی شده و عمل جمع آوری و ذخیره داده ها را با دقت و سرعت بالایی انجام می دهد. دیتا لاگر دستگاهی است که می تواند انواع سیگنال های الکترونیکی را بخواند و از آنها گزارش گیری کند و همچنین قابلیت ذخیره آنها را بر روی حافظه کامپیوتر فراهم می آورد) این دستگاه معیوب است و در صدد رفع آن هستیم و تا لحظه درست شدن این ایستگاه پیگیری های لازم انجام می شود.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdchmmnzq23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما