تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
در راستای محرومیت زدایی صورت گرفت؛

سپاه مجری ۲۵ پروژه آبرسانی در مناطق محروم جیرفت

سرهنگ پاسدار ناصر بهروز گفت: پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان در سطح شهرستان جیرفت در حال اجراء می‌باشد.
سپاه مجری ۲۵ پروژه آبرسانی در مناطق محروم جیرفت
سرهنگ پاسدار ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم، یکی از عمده کارهای ماندگار سپاه اجرای پروژه‌های آبرسانی تحت عنوان پروژه مرد میدان است که در سطح استان در حال اجراء می‌باشد.
 
ناصر یهروز افزود: در حوزه آبرسانی به مناطق محروم یک گام مهم و بلند در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای محروم شهرستان جیرفت صورت پذیرفته است.
 
وی بیان کرد: این پروژه به عنوان پروژه مرد میدان با نام شهید حاج قاسم سلیمانی در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که طی برنامه‌ریزی‌های مدونی که صورت گرفته است بیش از ۲۵ روستا در این مرحله آبرسانی خواهند شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت افزود: در شهرستان جیرفت ۲ نوبت پروژه آبرسانی عملیاتی شده است که یک مورد آن در ۶ ماهه اول سال جاری و یک مورد دیگر آن در ۶ ماهه دوم سال قرار دارد.
 
وی با بیان این‌که ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰ روستا آبرسانی شده است گفت: در راستای اجرای این طرح ۸ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شده‌اند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: خط انتقال آب به میزان بیش از ۵۰ کیلومتر اجراء خواهد شد که در حال حاضر قریب به ۲۵ روستا در حوزه آبرسانی فعالیّت آن انجام می‌شود و بیش از ۱۵ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.
 
 بهروز ابراز کرد: بیش از ۵۰ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهایی که فاقد آب آشامیدنی هستند در زمینه بهسازی، بازسازی و ترمیم شبکه در سطح روستاهای محروم شهرستان جیرفت در حال اجراء است.
 
وی از پروژه‌های در حال اجرای آبرسانی به صورت مدل مشارکتی یاد کرد و افزود: مجموعه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان جیرفت همچون دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و اداره آب و فاضلاب پای کار هستند و در کمترین زمان ممکن این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت از کمترین مدت زمان اجرایی شدن پروژه‌های آبرسانی در این مناطق گفت و تأکید کرد: پروژه‌های ۲۵ روستا کمتر از ۳۰ روز کار اجرایی آن به پایان خواهد رسید و به حول و قوّه الهی تا پایان سال جاری این روستاها بحث آبرسانی آن‌ها اتمام و تحویل مردم خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در بازدید میدانی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی در مناطق محروم گفت: همّت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستاهای محروم شهرستان جیرفت و استان کرمان باعث ایجاد رضایت و رفاه حال مردم شده است و این اقدام بزرگ سپاه که مردم را به نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار کرده است تقدیر و قدردانی کرد.
 
امام جمعه جیرفت با اشاره به این‌که شهرستان جیرفت قطب کشاورزی کشور است گفت: بخش عمده کشاورزی در روستاها انجام می‌شود که آباد و عمران بودن این روستاها بسیار مهم و حائز اهمیت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: سپاه با قدرت و با تمام توان و تجهیزات وارد میدان شده است که اگر سپاه وارد عمل نمی‌شد بسیاری از روستاها امکان آبرسانی به آن‌ها وجود نداشت‌.
 
وی تصریح کرد: در بخش مسکن حضور پُر توان سپاه و کار جهادی محرومیت‌زدایی این نهاد انقلابی باعث ایجاد و ساخت خانه برای محرومین شد.
 
امام جمعه جیرفت ابراز کرد: سپاه در بحث اشتغال‌زایی در روستاها بسیار مؤثر و موفق عمل کرده است و این موفقیت‌ها و عملکرد، نشاط و امید مردم روستائیان را به ارمغان آورده است.















انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcevn8z7jh8wzi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما