تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۶
۰
plusresetminus
صبح امروز مراسم تجلیل از حامیان پاسدار طرح اکرام کمیته امداد راور برگزار شد.
تجلیل از حامیان پاسدار طرح اکرام کمیته امداد راور
به گزارش "راه آرمان"؛ صبح امروز مراسم تجلیل از حامیان پاسدار طرح اکرام کمیته امداد راور برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری رئیس کمیته امداد راور در این مراسم ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: به منظور پاسداشت روز پاسدار و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش شهرستان راور و ارائه الگو‌های شایسته برای طبقات مختلف اجتماعی جهت دستگیری از نیازمندان این مراسم برگزار شده است.

رئیس کمیته امداد راور افزود: خیرین و حامیان، مبلغان و مروجین همیاری و حمایت از ایتام، ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۲۴۷ فرزند یتیم و غیر یتیم(محسنین) تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان راور وجود دارد که ۱۲۵۴ نفر حامی، حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند و ۲۶ نفر از این حامیان بزرگوار پاسدار میباشند که هر حامی حمایت از یک یا چندین فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته است.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۲۰ هزار تومان به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.


رئیس کمیته امداد راور با تاکید بر لزوم رسیدگی و احساس مسئولیت در برابر فقرا و ایتام و نیازمندان گفت: خدا در قرآن به صراحت می‌فرماید نیکوکاران را دوست دارد و این مورد عنایت خدا قرار گرفتن امر بسیار مهمی است و خیرین دلگرم و خوشحال باشند که خدا این توفیق را به آنها داده تا بتوانند در امر خیر شرکت کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از حامیان پاسدار طرح اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان راور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /راور https://armanekerman.ir/vdci5wazqt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما