تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر خبرداد؛

دستگیری خرده فروش موادمخدر درعملیات پلیس نرماشیر

علیرضاعلی آبادی گفت:خرده فروش مواد مخدر به دام‌پلیس نرماشیر افتاد.
دستگیری خرده فروش موادمخدر درعملیات پلیس نرماشیر
به‌گزارش "راه آرمان" از نرماشیر؛علیرضا علی آبادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در تشریح‌ این‌خبر گفت: ماموران پاسگاه عزیز آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از تهیه و توزیع فردی که اقدام به توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان می کرد مطلع و دستگیری این خرده فروش در دستور کار ماموران این پاسگاه قرار گرفت.

علی آبادی افزود: بلافاصله ماموران پاسگاه عزیز آباد جهت دستگیری این خرده فروش به یکی از روستاهای این حوزه اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم این خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل این متهم مقدار ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، بیان داشت : در سال جاری ۶۷خرده فروش مواد مخدر توسط واحد های انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی دستگیر و بیش از ۲۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

علیرضاعلی آبادی در پایان با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی از الویت های اصلی واحد های انتظامی این شهرستان است که با اشرافیت کامل و به صورت شبانه روزی  در دستور کار می باشد، افزود: در کنار سعی و تلاش شبانه روزی پلیس، همواره مشارکت شهروندان نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا می کند.


انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdccppqs42bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما