کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست خبری مطرح شد؛

خبرنگاران با فعالیت روشنگرانه، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند

23 اسفند 1400 ساعت 15:25

مهدی آشورماهانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهان در نشست خبری امروز گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف ، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.


به گزارش "راه آرمان" مهدی آشورماهانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهان در نشست خبری گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند.

مهدی آشورماهانی افزود: خبرنگاران می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال دهند و در راستای اعتلای کشور و نظام و حفظ حرمت انقلاب حرکت کنند.

وی بیان کرد: این دوره از شورا، جوان ترین شورا می باشد که همه مایه ی افتخار، عظمت و عزت شهر هستند.

آشورماهانی با اشاره به همدل و همراه بودن اعضای شورا اظهار کرد:  از همان ابتدا سعی کردیم کارهای که برای شهر انجام می شود علمی و زیربنایی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ماهان با اشاره به  انتخاب شهردار در کوتاه ترین زمان افزود: ۵۰ گزینه برای انتخاب شهردار داشتیم که با اعضاء ، تک به تک بررسی شدند تا در نهایت به ۶ گزینه برای انتخاب شهردار رسیدیم.

آشورماهانی یادآور شد: ۶ نفر عملکرد و برنامه هایشان را ارائه دادند و درنهایت تصمیم گرفته شده کسی انتخاب شود که  پاکدست و متخصص و در شهرداری کار کرده باشد و در نهایت با رای قاطع معین الدینی به عنوان شهردار ماهان انتخاب شدند.

وی ماهان را خط مقدم میهمانان نوروزی خواند و افزود: مسئولین استانی باید نگاه ویژه ای در بحث بودجه به ماهان داشته باشند.



انتهای پیام/ تاج الدینی

 


کد مطلب: 125485

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/report/125485/خبرنگاران-فعالیت-روشنگرانه-حس-مطالبه-گری-بین-مردم-تقویت-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir