تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰
۰
plusresetminus
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد؛

ابتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تعالی شبکه تعاون روستایی

فاطمه میرساردو گفت: ابتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تعالی شبکه تعاون روستایی صورت خواهد گرفت.
ابتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تعالی شبکه تعاون روستایی
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ اولین نشست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان در سال جدید با حضور فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به منظور برنامه‌ریزی سالیانه در محل سالن سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.
 
فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ضمن تبریک سال نو آرزوی سلامتی و بهروزی برای همکاران به عملکرد سال گذشته این مجموعه اشاره کرد و در بحث عرضه میوه ایام عید، خرید و فروش تضمینی پیاز، تأمین و توزیع آرد خام، مواد سوختی و توزیع نهاده‌های کشاورزی تأکید کرد.
 
وی بیان کرد: با همّت همکاران در سال جدید با ابتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تعالی شبکه تعاون روستایی گام خواهیم برداشت و با وجود همه سختی‌ها و تنگناها و با شناختی که از نقاط قوّت مجموعه داریم نقاط ضعف و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌نمائیم.
 
میرساردو ابراز امیدواری کرد و افزود: برای حصول نتیجه مطلوب در سال ۱۴۰۱ باید در سایه وفاق، همدلی و تلاش مضاعف در تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظّم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است با جدیّت تلاش نمائیم و رهنمودهای رهبر عزیزمان را به منصه ظهور برسانیم.
 
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما در برنامه‌ریزی سال جدید تقویت نظام‌های بهره‌برداری و تعاونی‌های تولید، ارتقاء ساختار جدید نظام صنفی، ساماندهی تعاونی‌ها، مباحث آموزشی و توانمند سازی شبکه، تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال و تلاش در جهت فعال نمودن آنها می‌باشد.
 
وی ابراز کرد: تعاون روستایی ظرفیت‌‌های بزرگی به منظور تحقق شعار سال دارد و باید در راستای تحقق این مهم پیشتاز باشد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcefn8znjh8wfi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما