تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
۰
plusresetminus
جلسه امروز شورای اداری گلباف با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور ، مهندس بابایی فرماندار شهرستان کرمان و مسئولین ادارات گلباف در بخشداری این شهر برگزار گردید.
جلسه شورای اداری گلباف با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور
به گزارش "راه آرمان"  پور ابراهیمی دراین جلسه از آغاز طرح مطالعاتی گاز رسانی به روستاهای جنوبی گلباف از مسیر ابارق خبر داد و افزود: گاز رسانی به روستاهای شمالی گلباف پایان رسیده و امیدواریم گاز رسانی به سه روستای حرمک، نسک و کشیت نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسد.

 رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این نکته که گلباف به دلیل داشتن دو اقلیم متفاوت آب و هوایی و وجودجاذبه های گردشگری متنوع، توانمندی جذب گردشگر زیادی را دارد افزود:بایداین ظرفیت ها از طریق همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری  تقویت شودو اشتغالهای پایداری را در این حوزه شاهد باشیم.

 پور ابراهیمی افزود:با هماهنگی و همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی، حضور پزشکان متخصص در گلباف ازیکماه آینده اجرایی می شودومقررشدبه زودی پایگاه بین جاده ای اورژانس که مجوزهای آن از سال گذشته پیگیری شده  در سه راهی بین حرمک، نسک و کشیت ایجاد گردد.

همچنین ایشان در خصوص راه اندازی راهنمایی و رانندگی درشهرگلباف عنوان کرد: باتوافقاتی که با فرمانده نیروی انتظامی استان صورت گرفته؛ مقرر شدکه ساختمان و امکانات از طرف مجموعه فرمانداری و بخشداری آماده شودو به زودی شاهد استقرار راهنمایی و رانندگی در شهر گلباف خواهیم بود.


انتهای پیام/تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcirwazpt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما